Vârsta minimă 21 ani
Experienta minima 2 ani in Housekeeping in hoteluri foarte mari de 5* de renume international / SAU Experienta relevanta pe vase croaziera pe pozitie similara - minim 1 contract FINALIZAT
Limba Engleză nivel bun
Contract : 6
luni
Vacanta : 2
luni între contracte
Salariul : salariu minim garantat , cu posibilitate de tips.
Facilitati : cazare, masa, servicii medicale , oferite GRATUIT la bord
Cazarea : loc in cabina de 2 persoane
Programul de lucru : 8-10 ore /zi ( se lucreaza in ture de max 4 ore ) , program liber stabilit de manager, prin rotatie
Taxe Agentie : NU se percept taxe de recrutare/ îmbarcare
Cost imbarcare : variaza în funcție de data/ portul de îmbarcare ( analizele medicale, viza, bilet avion,etc )
Cameristul/ Cabinistul intreține 16 până la 20 cabine (și balcoane, dacă este cazul), instalații de făcut gheață, vestiare, holuri, pe care trebuie să le păstreze curate și în ordine, avand următoarele atribuții și responsabilități esențiale.
În timpul îmbarcării, cameristul intampina pasagerii și îi îndrumă către sectorul unde au cabina. Explică ce conține cabina, inclusiv mini bar-ul, sistemul interactiv și toate serviciile disponibile pe vas. Își descrie funcția, precizând orele de lucru și alte servicii disponibile în cameră. Poate fi desemnat pe pasarelă pentru a primi oaspeții, dacă este nevoie.
Respectă toate procedurile zilnice, săptămânale și lunare de curățenie din cabine, balcoane și coridoare, asigurându-se că se respectă standardele.
Supraveghează Asistenții de cabine responsabili cu curățenia din băi și completează accesoriile și prosoapele din băi. Verifică spațiile de lucru împreună cu personalul de deservire pentru a asigura respectarea standardelor USPH. Îndrumă, oferă instrucțiuni si training despre tehnicile de curățenie personalului nou, din subordine pentru a satisface cerințele companiei.
Curăță pereții, tavanurile, draperiile, geamurile și accesoriile din camere pentru a îndepărta efectele fumului, prafului, apei și alte elemente precum murdărie, pete, mucegai și exces de apă și de umiditate. Curăță covoarele, tapițeria și accesoriile cu balsamuri și substanțe care protejează țesăturile, deodorizante și dezinfectante. Șterge mobilierul de praf. Spală pereții, tavanul și piesele din lemn. Spală tocurile de geam și de ușă.
Stateroom Attendant
Position Summary
Maintains an assigned section maximum up to 23 guest
staterooms and corridors in a clean and orderly
manner by performing the following essential duties
and responsibilities.
Essential Duties &
Responsibilities
To support Celebrity Cruises’ mission of sustaining “the
world’s ultimate premium cruise line with a taste
of luxury,” all duties and responsibilities are to
be performed in accordance with Celebrity Cruises’ Pillars
of Safety, Service and Style, ISM/ISO standards,
USPH guidelines, and environmental regulations.
Each shipboard employee may be required to perform
all functions in various service venues and
throughout the ship.
1. In accordance with Celebrity Cruises’ Pillars of
Safety, Service and Style, as well as through
Celebrity Connections, each employee conducts
oneself in a professional and courteous manner at
all times. This consists of physical and verbal
interactions with guests or fellow shipboard
employees and/or in the presence of guest contact
and Celebrity Family Member (CFM) areas.
2. Each housekeeping shipboard employee reports to
their workstation assignment on time and
properly groomed and dressed according to standards.
This includes a clean uniform, nametag, and
any other uniform related item.
3. During embarkation, greets the guests of their
assigned sections and introduces him/herself.
Explains stateroom amenities and lay out including
mini bar, interactive system and all available
services onboard ship. Describes his/her function
including duty hours and other available room
services. May be assigned to the gangway to greet
guests, if needed.
4. Provides personal assistance to guests aiming to
exceed guest’s expectations by following the Pillars
of Safety, Service and Style Standards. Maintains
current knowledge of the ship’s regular events
and special functions by reviewing all available
data, including the daily newsletter, in order to
provide guests with accurate information to answer
questions.
5. Follows all daily, weekly and monthly stateroom,
balcony and corridor cleaning procedures to
ensure standards are met.
6. Responsible to make beds according to the Save
the Waves program.
7. Supervises the Assistant Stateroom Attendants who
is responsible for cleaning bathrooms and
replenishing bathroom supplies and towels. Inspects
work areas with entry-level staff to ensure
USPH guidelines are met. Provides guidance,
instruction and demonstrates cleaning techniques to
entry-level staff to meet requirements.
8. Cleans walls, ceilings, draperies, windows, and
room accessories to remove effects of smoke, dust,
water and other damage such as dirt, soot, stains,
mildew, and excess water and moisture. Sprays or
fogs carpet, upholstery, and accessories with fabric
conditioners and protectors, deodorizers, and
disinfectants. Dusts furniture. Washes walls,
ceiling, and woodwork. Washes windows and door
panels.
9. Replenishes daily supplies such as drinking
glasses, ice, soap, amenities, mineral water, stationary
supplies and mini bar supplies.
10. Receives guest’s laundry and dry cleaning and
transports to laundry for processing. Returns cleaned
laundry to guest's stateroom and presents laundry
bills.
11. Delivers room service to guest staterooms as
requested.
12. Notifies management of the malfunction of
lighting, heating and ventilation equipment.
13. Maintains cleaning supplies and equipment in
good working order. Requisitions supplies and
equipment when needed. Ensures that work area is
free from hazards to guests and other shipboard
CFMs.
14. Is aware of, and/or acquires the necessary
knowledge to comply with the ship’s standard operation,
in order to assist guests and CFMs with inquiries.
15. Attends meetings, training activities, courses
and all other work-related activities as required.
16. Performs related duties as required. This
position description in no way states or implies that these
are the only duties to be performed by the shipboard
employee occupying this position. Shipboard
employees will be required to perform any other
job-related duties assigned by their supervisor or
management.
Financial Responsibilities
Financial responsibilities for
budget, expenses and/or achievement of revenue targets.
This position is responsible for cost containment through the proper use, handling and maintenance
and distribution chemicals, supplies, equipment,
stateroom amenities and consumable items.
Conducts workstation spot checks to ensure items are
correctly stored to minimize deterioration and
waste.
Motivational Responsibilities
People management
responsibilities to ensure optimal performance of the function.
This position does not have supervisory responsibilities.
Provides lead worker assistance to the Assistant
Stateroom Attendants in their assigned area.
Qualifications
Minimum hiring, language and
physical requirements to perform the job.
Hiring Requirements:
Minimum one to two years previous cleaning
experience in an
upscale hotel, resort or cruise line
(shipboard experience preferred).
Knowledge of proper cleaning techniques,
requirements and use of equipment.
Knowledge of proper chemical handling.
Ability to apply customer service skills, according
to Pillars of Safety, Service and Style, when
interacting with guests and coworkers.
Completion of high school or basic education
equivalency preferred.
Language Requirements:
Ability to speak English clearly, distinctly and
cordially with guests.
Ability to read and write English in order to
understand and interpret written procedures. This
includes the ability to give and receive instructions
in written and verbal forms and to effectively
present information and respond to questions from
guests, supervisors and co-workers.
Ability to speak additional languages such as
Spanish, French or German preferred.
Physical Requirements:
While performing the duties of this job, the
employee is regularly required to stand; walk; use hands
to touch, handle, or feel; reach with hands and
arms; talk or hear; and taste or smell. The employee
must frequently lift and/or move up to 50 pounds.
Specific vision abilities required by this job
include close vision, distance vision, color vision,
peripheral vision, depth perception, and ability to
adjust focus.
All shipboard employees must be physically able to
participate in emergency life saving procedures
and drills. Full use and range of arms and legs as
well as full visual, verbal and hearing abilities are
required to receive and give instructions in the event of an emergency including the lowering of
lifeboats. Ability to lift and/or move up to 50 pounds.
Durata contractelor variaza intre 6-8 luni, in functie de postul
obtinut, cu 2 luni pauza intre contracte. Angajarea are forma unei colaborari
pe durata nedeterminata, cu vacante de 6-8 saptamani intre contracte.
Contract pe perioada nedeterminata. Contractele de munca sunt intre 6 si 8 luni, iar vacanta de 8 saptamani.In general,este vorba de doua tipuri de contracte, pentru personal cu salariu fix si pentru personal cu venit obtinut din bacsis. Compania ofera un salariu minim garantat pentru personalul care lucreaza in sistem de tips, insa venitul lunar variaza in functie de marimea statiei, itinerariu, performanta...
NU. Vasele flotelor sunt active 365 zile/an, cu exceptia perioadelor de revizii si reparatii, perioade in care membrii de echipaj sunt activi la bordul vaselor.
Vasele parcurg itinerarii pe marile si oceanele lumii, in zone cu interes turistic ridicat, destinatii exotice, sau destinatii cu insemnatate istorica si culturala.
Vasele flotelor sunt echipate cu tehnologie de navigatie de ultima generatie, avand siguranta maxima de operare.
Un loc de munca pe un vas de croaziera de lux ofera multe oportunitati, iar avantejele sunt considerabile:
Aplicantii trebuie sa intruneasca urmatoarele caracteristici:
Pentru preselectie
Interviul final cu angajatorul
Imbarcare
Conceperea unui Curriculum Vitae profesional este un element esential in procesul de aplicare. Pentru unii candidati, acesta este o simpla bucata de hartie, pentru altii insa, aceasta bucata de hartie este cel mai eficient instrument de promovare personala, element care poate face diferenta. Un Curriculum Vitae scris intr-o forma profesionista atrage instantaneu atentia agentului de recrutare. Intr-o competitie deschisa cu alti candidati, uneori pentru un numar restrans de joburi, tocmai acest document poate inclina balanta decizionala in favoarea Dvs. Alegerea formei si a continutului acestui document va apartine in totalitate. Recomandarea noastra este sa tineti cont de faptul ca un CV atragator trebuie sa contina informatii exacte, clare, detaliate si complete.
In limba Engleza
Este criteriu principal de recrutare, o comunicare fluenta este o garantie a intelegerii si interpretarii corecte a sarcinilor de post, a regulamentelor interne, a exprimarii intrebarilor dvs, si implicit, a adaptarii rapide in sistem.
Compania angajatoare face eforturi de a angaja cupluri pe acelasi vas de croaziera, insa nu se poate garanta imbarcarea in aceeasi zi pentru ambii parteneri. Nevoile de personal ale companiei primeaza. Se accepta candidati care pot dovedi fie ca sunt casatoriti , fie ca locuiesc la aceeasi adresa. Inregistrarea cuplurilor se face doar la bordul vasului cand ambii parteneri s-au imbarcat, cu toate acestea este foarte important sa ne mentionati inca de la prima discutie ca doriti sa aplicati in cuplu pentru a va putea programa imbarcarea pe acelasi vas.
In perioada de preselectie, aplicantii au obligatia sa declare:
70 de ore/saptamana ( 7 zile / saptamana , 10-12 ore/ zi )
Intr-o zi de lucru exista in mod normal minim 3 pauze.
Timpul
de lucru este foarte atent monitorizat la bordul unei nave de croaziera, prin
metode de pontaj electronic. Se poate efectua munca suplimentara doar la
cererea expresa a managementului, in acest caz intervalul lucrat suplimentar
fiind compensat cu timp liber echivalent sau fiind platit.
Cabinele ofera un confort decent pentru doua persoane, sunt echipate cu instalatie de aer conditionat, TV, acces internet( contra cost), baie.
La bordul unei nave de
croaziera exista diverse modalitati de recreere si facilitati oferite in mod
gratuit echipajului: bar, zona de recreere, internet café, biblioteca, sala de
fitness, piscina echipajului (pe unele nave).
Pentru anumiti membri ai
echipajului (ofiteri de rang superior, pozitii manageriale si membri ai
staff-ului), pot exista si privilegii suplimenatare (acces in anumite zone
destinate pasagerilor), intre anumite ore.
Pot
exista zile libere prin rotatie, chiar si de 24 de ore, insa acestea raman la
latitudinea managementului, NEEFIND GARANTATE PRIN CONTRACT. In mod normal, o
zi libera tipica la bordul unei nave este echivalentul a unei zile de port
libere, existand totusi cateva ore de munca.
Costurile de imbarcare pot fi diferite, functie de pozitia de aplicare, sau portul de imbarcare. Se recomanda detinerea unui buget care sa acopere urmatoarele cheltuieli:
estimativ : 70- 200 euro pentru imbarcari in porturi europene
estimativ: 500-700 euro pentru imbarcari in porturi non-europene.
Agentia de recrutare Job Cruise NU percepe taxe sau comisioane pentru serviciile de mediere. Serviciile de recrutare, intervievare si asistenta in vederea inceperii raporturilor de munca sunt GRATUITE
Nu intodeauna. In procesul de imbarcare, reprezentantii JOB CRUISE va ofera informatii detaliate despre acces la mijloace de transport, locatia de cazare, persoane si date de contact.