comision ZERO

Assistant Housekeeping Manager

Departament
Curatenie
Condiții

Contract: 6 luni
Vacanță: 2 luni între contracte

Nivel job
Management
Denumire rol
Assistant Housekeeping Manager
  • Fiecare angajat de la bord poate fi solicitat să îndeplinească toate funcțiile în diverse locații de servicii și pe întreaga navă.
  • Conform Pilonilor de Siguranță, Servicii și Stil ai Celebrity Cruises, precum și prin intermediul Celebrity Connections, fiecare angajat se comportă într-o manieră profesională și politicosă în orice moment. Aceasta include interacțiuni fizice și verbale cu oaspeții sau cu alți angajați de la bord și/sau în prezența zonelor de contact cu oaspeții și a membrilor familiei Celebrity (CFM).
  • Direcționează, instruiește, susține, supervizează și evaluează (în colaborare cu Chief Housekeeper) performanța tuturor subordonaților direcți.
  • Gestionează atribuirea atribuțiilor, responsabilităților și locurilor de muncă pentru personalul său. Observă și evaluează personalul și procedurile de lucru pentru a se asigura că standardele de calitate și serviciile sunt îndeplinite. Prezentă nevoile de ore suplimentare către Chief Housekeeper pentru aprobare finală.
  • Implementează Standardele Pilonilor de Siguranță, Servicii și Stil pentru funcția de Housekeeping.
  • Colaborează cu Chief Housekeeper pentru a revizui cerințele programului zilei, cerințele oaspeților, comentariile acestora și alte detalii relevante.
  • Se întâlnește zilnic cu personalul pentru a revizui modificările și/sau revizuirile programului pe baza itinerariului, condițiilor meteo, demografiei etc.
  • Răspunde preocupărilor oaspeților într-o manieră considerată, profesională și pozitivă, arătând empatie și ascultând activ. Preia responsabilitatea pentru preocupările oaspeților, urmărind și asigurându-se că reclamațiile sunt rezolvate în mod satisfăcător pentru aceștia.
  • Este conștient de procedurile standard ale navei și/sau dobândește cunoștințele necesare pentru a respecta aceste proceduri pentru a asista oaspeții și membrii echipajului cu solicitările lor.
  • Este responsabil de colectarea și revizuirea cardurilor de timp ale membrilor echipajului Housekeeping și trimiterea acestora către Chief Housekeeper.
  • Este responsabil de a vizita fiecare cameră o dată pe parcursul croazierei și de a se prezenta oaspeților pentru a se asigura că sunt mulțumiți de serviciile oferite.
  • Participă la întâlniri, activități de formare, cursuri și alte activități legate de muncă, conform cerințelor.
  • Îndeplinește alte sarcini conexe, după cum este necesar. Descrierea acestui post nu sugerează sau implică faptul că acestea sunt singurele sarcini pe care angajatul de la bord trebuie să le îndeplinească.
  • Responsabilități financiare pentru buget, cheltuieli și/sau realizarea țintelor de venituri.
  • Această poziție este responsabilă pentru gestionarea costurilor prin utilizarea, manipularea și întreținerea corespunzătoare a documentelor, rapoartelor, furniturilor și echipamentelor.
  • Creează și trimite cereri, vizualizează estimările cererilor pentru înlocuirea produselor, furnituri, achiziții etc. și le trimite pentru aprobare finală la Chief Housekeeper.
  • Efectuează verificări ale locurilor de muncă pentru a asigura că articolele sunt corect depozitate pentru a minimiza deteriorarea și risipa.
  • Experiență de 1-2 ani în supervizarea curățeniei într-un hotel de lux, resort sau linie de croazieră (experiență la bordul navei preferată).
  • Minimum 1-2 ani experiență anterioară în domeniul curățeniei, de preferat într-un hotel de lux, resort sau linie de croazieră (experiență la bordul navei preferată).
  • Cunoștințe despre tehnicile de curățenie corespunzătoare, cerințele și utilizarea echipamentelor.
  • Cunoștințe despre manipularea corectă a substanțelor chimice.
  • Abilitatea de a utiliza abilități de servicii pentru clienți prin exercitarea autorității și discreției pentru a satisface oaspeții într-o manieră consistentă cu Standardele Pilonilor de Siguranță, Servicii și Stil.
  • Abilități foarte puternice de management într-un mediu multicultural și dinamic.
  • Abilități excelente de comunicare, rezolvare a problemelor, luare de decizii și relaționare interumană.
  • Abilități superioare de servicii pentru clienți, construirea echipelor și rezolvare a conflictelor.
  • Cunoștințe despre principiile și procesele de furnizare a serviciilor personalizate, inclusiv tehnici de evaluare a nevoilor, standarde de servicii de calitate, sisteme alternative de livrare a serviciilor și tehnici de evaluare a satisfacției oaspeților.
  • Abilități puternice de planificare, instruire, organizare, recrutare, control și evaluare.
  • Abilitatea de a lucra pozitiv și cooperativ într-un mediu de echipă diversificat pentru a respecta termenele stabilite pentru întreaga operațiune de curățenie.
  • Abilitatea de a comunica cu tact cu șefii de departamente, colegii și alți membri ai echipajului pentru a rezolva problemele și a negocia soluții.
  • Cunoștințe despre politicile și practicile implicate în funcția de resurse umane.
  • Abilitatea de a gestiona personalul internațional într-o manieră pozitivă și productivă, motivând, dezvoltând și gestionând angajații pe măsură ce lucrează.
  • Abilitatea de a utiliza și administra procesul de disciplinare prin instruire și consiliere pentru a îmbunătăți performanța sau pentru a termina relațiile de muncă.
  • Cunoștințe de bază despre utilizarea calculatoarelor, accesul la Internet și abilitatea de a naviga în diverse programe software, cum ar fi Excel, Word sau alte programe similare.
  • Finalizarea liceului sau echivalența educațională de bază este necesară.
  • Abilitatea de a vorbi limba engleză clar, distinct și cordial cu oaspeții.
  • Abilitatea de a citi și scrie în limba engleză pentru a înțelege și interpreta procedurile scrise. Aceasta include abilitatea de a oferi și primi instrucțiuni în formă scrisă și verbală și de a prezenta eficient informații și de a răspunde la întrebările oaspeților, supervizorilor și colegilor.
  • Abilitatea de a vorbi limbi suplimentare, cum ar fi spaniola, franceza sau germana, este preferată.
  • Următoarea ta aventură incepe aici!

    Aplică acum pentru oportunități captivante în domeniul crewing-ului. Ai nevoie de mai multe informații? Vizitează secțiunea noastră de Întrebări Frecvente.

    Aplică la acest rol