Fiecare angajat de la bord poate fi solicitat să îndeplinească toate funcțiile în diverse locații de servicii și pe întreaga navă.Conform Pilonilor de Siguranță, Servicii și Stil ai Celebrity Cruises, precum și prin intermediul Celebrity Connections, fiecare angajat se comportă într-o manieră profesională și politicosă în orice moment. Aceasta include interacțiuni fizice și verbale cu oaspeții sau cu alți angajați de la bord și/sau în prezența zonelor de contact cu oaspeții și a membrilor familiei Celebrity (CFM).Direcționează, instruiește, susține, supervizează și evaluează (în colaborare cu Chief Housekeeper) performanța tuturor subordonaților direcți.Gestionează atribuirea atribuțiilor, responsabilităților și locurilor de muncă pentru personalul său. Observă și evaluează personalul și procedurile de lucru pentru a se asigura că standardele de calitate și serviciile sunt îndeplinite. Prezentă nevoile de ore suplimentare către Chief Housekeeper pentru aprobare finală.Implementează Standardele Pilonilor de Siguranță, Servicii și Stil pentru funcția de Housekeeping.Colaborează cu Chief Housekeeper pentru a revizui cerințele programului zilei, cerințele oaspeților, comentariile acestora și alte detalii relevante.Se întâlnește zilnic cu personalul pentru a revizui modificările și/sau revizuirile programului pe baza itinerariului, condițiilor meteo, demografiei etc.Răspunde preocupărilor oaspeților într-o manieră considerată, profesională și pozitivă, arătând empatie și ascultând activ. Preia responsabilitatea pentru preocupările oaspeților, urmărind și asigurându-se că reclamațiile sunt rezolvate în mod satisfăcător pentru aceștia.Este conștient de procedurile standard ale navei și/sau dobândește cunoștințele necesare pentru a respecta aceste proceduri pentru a asista oaspeții și membrii echipajului cu solicitările lor.Este responsabil de colectarea și revizuirea cardurilor de timp ale membrilor echipajului Housekeeping și trimiterea acestora către Chief Housekeeper.Este responsabil de a vizita fiecare cameră o dată pe parcursul croazierei și de a se prezenta oaspeților pentru a se asigura că sunt mulțumiți de serviciile oferite.Participă la întâlniri, activități de formare, cursuri și alte activități legate de muncă, conform cerințelor.Îndeplinește alte sarcini conexe, după cum este necesar. Descrierea acestui post nu sugerează sau implică faptul că acestea sunt singurele sarcini pe care angajatul de la bord trebuie să le îndeplinească.Responsabilități financiare pentru buget, cheltuieli și/sau realizarea țintelor de venituri.Această poziție este responsabilă pentru gestionarea costurilor prin utilizarea, manipularea și întreținerea corespunzătoare a documentelor, rapoartelor, furniturilor și echipamentelor.Creează și trimite cereri, vizualizează estimările cererilor pentru înlocuirea produselor, furnituri, achiziții etc. și le trimite pentru aprobare finală la Chief Housekeeper.Efectuează verificări ale locurilor de muncă pentru a asigura că articolele sunt corect depozitate pentru a minimiza deteriorarea și risipa.