- 1-2 ani de experiență progresivă în supervizarea unei funcții de cazinou în stațiuni, linii de croazieră și hoteluri.
- Abilitatea de a lua decizii pe baza unui raționament solid referitor la reguli și reglementări.
- Abilitatea de a observa și recunoaște acuratețea plăților, comportamentul dealerilor și activitățile asociate.
- Finalizarea cu succes a școlii de dealer aprobată de Gaming Board/Comisie.
- Abilitatea de a gestiona aspectele financiare ale unei operațiuni de cazinou, inclusiv identificarea cu succes a reducerii cheltuielilor prin eficiențe de cost și creșterea veniturilor prin activități promoționale și de vânzări suplimentare. Abilitatea de a gestiona numărul de angajați din zonă, în funcție de nevoile de afaceri ale navei.
- Cunoștințe despre principiile și procesele de furnizare a serviciilor pentru clienți, inclusiv tehnici de evaluare a nevoilor, standarde de servicii de calitate, sisteme alternative de livrare a serviciilor și tehnici de evaluare a satisfacției clienților.
- Cunoștințe despre politicile și practicile implicate în funcția de resurse umane. Abilitatea de a gestiona personalul internațional într-o manieră pozitivă și productivă, motivând, dezvoltând și gestionând angajații pe măsură ce lucrează. Abilitatea de a utiliza și administra procesul de disciplinare prin instruire și consiliere pentru a îmbunătăți performanța sau pentru a încheia relațiile de muncă.
- Cunoștințe de bază în utilizarea calculatoarelor, accesul la Internet și abilitatea de a naviga în diverse programe software, cum ar fi Excel, Word sau alte programe similare.
- Diplomă de licență în managementul ospitalității, administrarea afacerilor sau domenii conexe de la o universitate acreditată sau echivalent internațional (preferat).
- Abilitatea de a citi și scrie în limba engleză pentru a înțelege și interpreta procedurile scrise. Aceasta include abilitatea de a oferi și primi instrucțiuni în formă scrisă și verbală și de a prezenta informații eficient și de a răspunde la întrebările oaspeților, supervizorilor și colegilor.
- Abilitatea de a vorbi limbi suplimentare, cum ar fi spaniola, franceza sau germana, este preferată.
comision ZERO
Casino Shift Manager
47 au aplicat deja
Departament
Cazino
Condiții
Contract: 6 luni
Vacanță: 2 luni între contracte
Nivel job
Management
Denumire rol
Casino Shift Manager
·
Pentru a susține misiunea Celebrity Cruises de a
menține „cea mai bună linie de croazieră premium din lume, cu un strop de lux”,
toate atribuțiile și responsabilitățile trebuie îndeplinite conform Pilonilor
de Siguranță, Serviciu și Stil ai Celebrity Cruises, standardelor ISM/ISO și
SQM, ghidurilor USPH și reglementărilor de mediu. Fiecare angajat de la bordul
navei poate fi nevoit să îndeplinească toate funcțiile în diverse locații de
serviciu și pe întreaga navă.
·
În conformitate cu Pilonii de Siguranță,
Serviciu și Stil ai Celebrity Cruises, precum și prin intermediul Celebrity
Connections, fiecare angajat se comportă într-un mod profesional și politicos
în orice moment. Acest lucru include interacțiuni fizice și verbale cu oaspeții
sau alți angajați la bord și/sau în prezența zonelor de contact cu oaspeții și
a membrilor familiei Celebrity (CFM).
·
Menține un nivel ridicat de „prezență pe teren”
pentru a observa toate jocurile de masă de cazinou, sloturile și casa de schimb
pentru a minimiza problemele de securitate și fraudă. Monitorizează personalul
cazinoului pentru a se asigura că procedurile și serviciile sunt realizate
conform standardelor Celebrity Connection. Observă funcțiile de manipulare a
numerarului pentru a se asigura că procesele de numărare și reconciliere sunt
efectuate conform procedurilor stabilite.
·
În fiecare zi, se întâlnește cu Managerul de
Cazino pentru a revizui cerințele activităților zilnice și termenele limită
pentru operațiunile cazinoului. Revizuiește programele pentru a estima timpul
necesar pentru a asigura viteză și eficiență. Se întâlnește cu personalul
subordonat pentru a analiza comentariile oaspeților și pentru a implementa
revizuiri și îmbunătățiri. Supraveghează aspectele financiare ale cazinoului,
inclusiv identificarea cu succes a reducerii cheltuielilor prin controlul
costurilor.
·
Asigură participarea continuă și corectă a
operațiunii de servicii. Analizează și urmărește probleme operaționale, cum ar
fi frauda, furtul, și stabilește sisteme de control.
·
Revizuiește fișele de timp și le trimite
Managerului de Cazino pentru aprobare finală. Revizuiește cererile de ore
suplimentare față de nivelurile de producție pentru a determina nevoile
corespunzătoare și aprobă sumele în consecință.
·
Pregătește o varietate de rapoarte și memorii
utilizând sisteme și echipamente de calculatoare personale.
·
Revizuiește cererile și le trimite Managerului
de Cazino pentru aprobare finală. Urmărește pentru a se asigura că articolele
sunt solicitate în cantitățile corecte, în termenele acceptabile și conform
procedurilor de control stabilite. Efectuează verificări ale depozitului pentru
a se asigura că articolele sunt depozitate corect pentru a minimiza
deteriorarea și risipa.
·
Investighează și rezolvă reclamațiile
referitoare la calitatea serviciilor cazinoului într-un mod prompt, întotdeauna
având ca scop depășirea așteptărilor oaspeților.
·
Instruieste și monitorizează toți dealerii de la
toate nivelele pentru a asigura abilități și servicii corespunzătoare. Oferă
instruire la locul de muncă pentru a îmbunătăți performanța acestora și a le
pregăti pentru eventuale avansări. Monitorizează operațiunile zilnice de lucru
pentru a asigura viteză și eficiență. Revizuiește programele de lucru și fișele
de timp.
·
Colaborează cu toți angajații cazinoului într-o
manieră cooperantă, productivă și eficientă. Recomandă măsuri pentru
îmbunătățirea procedurilor de muncă și performanței angajaților pentru a crește
calitatea serviciilor și siguranța la locul de muncă.
·
Demonstrează corect modul de operare a tuturor
echipamentelor personalului conform procedurilor corecte. Testează
echipamentele pentru a se asigura de exactitatea funcționării acestora.
Raportează toate defecțiunile și solicită reparațiile necesare.
·
Răspunde la întrebări referitoare la serviciile
cazinoului și informații generale. Răspunde reclamațiilor escaladate ale
oaspeților într-o manieră considerată, profesională și pozitivă, arătând
preocupare și ascultând activ. Își asumă responsabilitatea pentru preocupările
oaspeților, urmărind rezolvarea acestora până când reclamațiile sunt
soluționate satisfăcător.
·
Participă la întâlniri, activități de formare,
cursuri și toate celelalte activități legate de muncă, conform cerințelor.
·
Îndeplinește alte atribuții conexe, după caz.
Descrierea acestei poziții nu afirmă și nu implică faptul că acestea sunt
singurele atribuții care trebuie îndeplinite de angajatul de la bordul navei
care ocupă această poziție. Angajații de la bord vor fi solicitați să
îndeplinească orice alte atribuții legate de muncă, atribuite de supervizorul
sau conducerea lor.
·
Următoarea ta aventură incepe aici!
Aplică acum pentru oportunități captivante în domeniul crewing-ului. Ai nevoie de mai multe informații? Vizitează secțiunea noastră de Întrebări Frecvente.