comision ZERO

Casino Shift Manager

Departament
Cazino
Condiții

Contract: 6 luni
Vacanță: 2 luni între contracte

Nivel job
Management
Denumire rol
Casino Shift Manager

 

·        Pentru a susține misiunea Celebrity Cruises de a menține „cea mai bună linie de croazieră premium din lume, cu un strop de lux”, toate atribuțiile și responsabilitățile trebuie îndeplinite conform Pilonilor de Siguranță, Serviciu și Stil ai Celebrity Cruises, standardelor ISM/ISO și SQM, ghidurilor USPH și reglementărilor de mediu. Fiecare angajat de la bordul navei poate fi nevoit să îndeplinească toate funcțiile în diverse locații de serviciu și pe întreaga navă.

·        În conformitate cu Pilonii de Siguranță, Serviciu și Stil ai Celebrity Cruises, precum și prin intermediul Celebrity Connections, fiecare angajat se comportă într-un mod profesional și politicos în orice moment. Acest lucru include interacțiuni fizice și verbale cu oaspeții sau alți angajați la bord și/sau în prezența zonelor de contact cu oaspeții și a membrilor familiei Celebrity (CFM).

·        Menține un nivel ridicat de „prezență pe teren” pentru a observa toate jocurile de masă de cazinou, sloturile și casa de schimb pentru a minimiza problemele de securitate și fraudă. Monitorizează personalul cazinoului pentru a se asigura că procedurile și serviciile sunt realizate conform standardelor Celebrity Connection. Observă funcțiile de manipulare a numerarului pentru a se asigura că procesele de numărare și reconciliere sunt efectuate conform procedurilor stabilite.

·        În fiecare zi, se întâlnește cu Managerul de Cazino pentru a revizui cerințele activităților zilnice și termenele limită pentru operațiunile cazinoului. Revizuiește programele pentru a estima timpul necesar pentru a asigura viteză și eficiență. Se întâlnește cu personalul subordonat pentru a analiza comentariile oaspeților și pentru a implementa revizuiri și îmbunătățiri. Supraveghează aspectele financiare ale cazinoului, inclusiv identificarea cu succes a reducerii cheltuielilor prin controlul costurilor.

·        Asigură participarea continuă și corectă a operațiunii de servicii. Analizează și urmărește probleme operaționale, cum ar fi frauda, furtul, și stabilește sisteme de control.

·        Revizuiește fișele de timp și le trimite Managerului de Cazino pentru aprobare finală. Revizuiește cererile de ore suplimentare față de nivelurile de producție pentru a determina nevoile corespunzătoare și aprobă sumele în consecință.

·        Pregătește o varietate de rapoarte și memorii utilizând sisteme și echipamente de calculatoare personale.

·        Revizuiește cererile și le trimite Managerului de Cazino pentru aprobare finală. Urmărește pentru a se asigura că articolele sunt solicitate în cantitățile corecte, în termenele acceptabile și conform procedurilor de control stabilite. Efectuează verificări ale depozitului pentru a se asigura că articolele sunt depozitate corect pentru a minimiza deteriorarea și risipa.

·        Investighează și rezolvă reclamațiile referitoare la calitatea serviciilor cazinoului într-un mod prompt, întotdeauna având ca scop depășirea așteptărilor oaspeților.

·        Instruieste și monitorizează toți dealerii de la toate nivelele pentru a asigura abilități și servicii corespunzătoare. Oferă instruire la locul de muncă pentru a îmbunătăți performanța acestora și a le pregăti pentru eventuale avansări. Monitorizează operațiunile zilnice de lucru pentru a asigura viteză și eficiență. Revizuiește programele de lucru și fișele de timp.

·        Colaborează cu toți angajații cazinoului într-o manieră cooperantă, productivă și eficientă. Recomandă măsuri pentru îmbunătățirea procedurilor de muncă și performanței angajaților pentru a crește calitatea serviciilor și siguranța la locul de muncă.

·        Demonstrează corect modul de operare a tuturor echipamentelor personalului conform procedurilor corecte. Testează echipamentele pentru a se asigura de exactitatea funcționării acestora. Raportează toate defecțiunile și solicită reparațiile necesare.

·        Răspunde la întrebări referitoare la serviciile cazinoului și informații generale. Răspunde reclamațiilor escaladate ale oaspeților într-o manieră considerată, profesională și pozitivă, arătând preocupare și ascultând activ. Își asumă responsabilitatea pentru preocupările oaspeților, urmărind rezolvarea acestora până când reclamațiile sunt soluționate satisfăcător.

·        Participă la întâlniri, activități de formare, cursuri și toate celelalte activități legate de muncă, conform cerințelor.

·        Îndeplinește alte atribuții conexe, după caz. Descrierea acestei poziții nu afirmă și nu implică faptul că acestea sunt singurele atribuții care trebuie îndeplinite de angajatul de la bordul navei care ocupă această poziție. Angajații de la bord vor fi solicitați să îndeplinească orice alte atribuții legate de muncă, atribuite de supervizorul sau conducerea lor.

·         

  • 1-2 ani de experiență progresivă în supervizarea unei funcții de cazinou în stațiuni, linii de croazieră și hoteluri.
  • Abilitatea de a lua decizii pe baza unui raționament solid referitor la reguli și reglementări.
  • Abilitatea de a observa și recunoaște acuratețea plăților, comportamentul dealerilor și activitățile asociate.
  • Finalizarea cu succes a școlii de dealer aprobată de Gaming Board/Comisie.
  • Abilitatea de a gestiona aspectele financiare ale unei operațiuni de cazinou, inclusiv identificarea cu succes a reducerii cheltuielilor prin eficiențe de cost și creșterea veniturilor prin activități promoționale și de vânzări suplimentare. Abilitatea de a gestiona numărul de angajați din zonă, în funcție de nevoile de afaceri ale navei.
  • Cunoștințe despre principiile și procesele de furnizare a serviciilor pentru clienți, inclusiv tehnici de evaluare a nevoilor, standarde de servicii de calitate, sisteme alternative de livrare a serviciilor și tehnici de evaluare a satisfacției clienților.
  • Cunoștințe despre politicile și practicile implicate în funcția de resurse umane. Abilitatea de a gestiona personalul internațional într-o manieră pozitivă și productivă, motivând, dezvoltând și gestionând angajații pe măsură ce lucrează. Abilitatea de a utiliza și administra procesul de disciplinare prin instruire și consiliere pentru a îmbunătăți performanța sau pentru a încheia relațiile de muncă.
  • Cunoștințe de bază în utilizarea calculatoarelor, accesul la Internet și abilitatea de a naviga în diverse programe software, cum ar fi Excel, Word sau alte programe similare.
  • Diplomă de licență în managementul ospitalității, administrarea afacerilor sau domenii conexe de la o universitate acreditată sau echivalent internațional (preferat).
  • Abilitatea de a citi și scrie în limba engleză pentru a înțelege și interpreta procedurile scrise. Aceasta include abilitatea de a oferi și primi instrucțiuni în formă scrisă și verbală și de a prezenta informații eficient și de a răspunde la întrebările oaspeților, supervizorilor și colegilor.
  • Abilitatea de a vorbi limbi suplimentare, cum ar fi spaniola, franceza sau germana, este preferată.

Următoarea ta aventură incepe aici!

Aplică acum pentru oportunități captivante în domeniul crewing-ului. Ai nevoie de mai multe informații? Vizitează secțiunea noastră de Întrebări Frecvente.

Aplică la acest rol