Departament
Receptie
Condiții
Contract: 6 luni
Vacanță: 2 luni între contracte
Nivel job
Mediu
Denumire rol
Concierge

Persoana angajată ca și Concierge este responsabilă cu prestarea unei game largi de servicii personalizate şi ofera informaţii oaspeţilor care le solicită în zona de Concierge Lounge. Un Concierge ascultă în mod activ şi asigură asistenţă pentru a soluţiona toate problemele şi preocupările invitaţilor. Trebuie să se arate dispus să satisfacă toate cerințele clienților. Trebuie să fie o persoană sociabilă, cu un simț al umorului foarte dezvoltat. Un Concierge trebuie să dea dovadă de o ospitalitate remarcabilă, să se concentreze pe client, să dețină aptitudini excelente de comunicare şi de organizare şi de luare a unor decizii eficiente. Menţinerea în permanență a unui comportament profesionist și a unei înfățișări impecabile este esenţială.


• Coordonează cererile speciale și neobișnuite ale oaspeților pentru servicii la bord, sub îndrumarea Managerului de la Biroul Principal. 

• Coordonează cererile oaspeților pentru servicii pe țărm în porturi, de exemplu, servicii de limuzină, închirieri de mașini, rezervări la restaurante etc., sub supravegherea Managerului de la Biroul Principal. 

• Gestionează solicitările și reclamațiile oaspeților sub supravegherea Managerului de la Biroul Principal și se asigură că acestea sunt rezolvate rapid, politicos, profesional și pentru satisfacția deplină a oaspeților. 

• Urmărește satisfacția oaspeților din suite și din Concierge Class pentru a asigura satisfacția totală a acestora. 

• Primește solicitările care pot necesita un upgrade de cameră și le transmite Supraveghetorului de la Biroul Principal pentru procesare. 

• Primește cereri de modificări ale biletelor de avion și colaborează îndeaproape cu Biroul Corporativ (Departamentul Air Sea) sau direct cu companiile aeriene (pentru oaspeții care călătoresc doar cu croaziera). 

• Primește cereri pentru aranjamente de debarcare pentru oaspeții cu nevoi speciale sau solicitări. 

• Păstrează un raport al problemelor extreme sau nerezolvate ale oaspeților și actualizează zilnic Managerul de la Biroul Principal. 

• Completează „Formularul pentru bagaje pierdute” și obține toate informațiile relevante de la oaspeți și îi ține constant informați. Colaborează cu Departamentul Pre și Post Croazieră și/sau cu companiile aeriene pentru urmărirea bagajelor. 

• Înțelege Programul de Siguranță și Management al Calității și responsabilitățile sale în cadrul Organizației de Siguranță conform Planului de Urgență și Statutului Stației. Trebuie să fie disponibil, capabil și pregătit să acționeze în caz de urgență. 

• Este conștient de procedurile standard ale navei și/sau dobândește cunoștințele necesare pentru a respecta aceste proceduri pentru a asista oaspeții și membrii echipajului cu solicitările lor. 

• Participă la întâlniri, activități de formare, cursuri și toate celelalte activități legate de muncă, conform cerințelor. 

• Îndeplinește alte sarcini conexe, după cum este necesar. Descrierea acestui post nu sugerează sau nu implică faptul că acestea sunt singurele sarcini pe care angajatul de la bord trebuie să le îndeplinească. 

• Angajații de la bord vor fi solicitați să îndeplinească orice alte sarcini legate de job atribuite de supervizor sau management.

·        Varsta minima 21 ani

·        Experienta relevanta in hoteluri de lux , sau experienta pe vase croaziera, pozitie similara

·        Limba Engleza nivel avansat

·        Cunoasterea unei a doua limbi straine de circulatie internationala


Următoarea ta aventură incepe aici!

Aplică acum pentru oportunități captivante în domeniul crewing-ului. Ai nevoie de mai multe informații? Vizitează secțiunea noastră de Întrebări Frecvente.

Aplică la acest rol