Stateroom Steward
Contract: 6 luni
Vacanță: 2 luni între contracte
·
Întreține o secție desemnată de până la 23 de
camere pentru oaspeți și coridoare într-o manieră curată și ordonată,
îndeplinind următoarele sarcini și responsabilități esențiale pe întreaga navă.
- În
conformitate cu Pilonii de Siguranță, Servicii și Stil ai Celebrity
Cruises, precum și prin intermediul Celebrity Connections, fiecare angajat
se comportă într-o manieră profesională și politicosă în orice moment.
Aceasta include interacțiuni fizice și verbale cu oaspeții sau alți
angajați ai navei și/sau în prezența zonelor de contact cu oaspeții și ale
membrilor familiei Celebrity (CFM).
- Fiecare
angajat al echipei de curățenie de la bordul navei se prezintă la stația
de lucru la timp, îmbrăcat și îngrijit corespunzător conform standardelor.
Aceasta include o uniformă curată, ecuson și orice alt articol de uniformă
necesar.
- În
timpul îmbarcării, salută oaspeții din secțiunea sa desemnată și se
prezintă. Explică facilitățile și configurarea camerelor, inclusiv
mini-barul, sistemul interactiv și toate serviciile disponibile la bordul
navei. Descrie funcția sa, inclusiv orele de serviciu și alte servicii
disponibile pentru cameră. Poate fi desemnat pentru a întâmpina oaspeții
la gangway, dacă este necesar.
- Oferă
asistență personală oaspeților cu scopul de a depăși așteptările acestora,
respectând Standardele Pilonilor de Siguranță, Servicii și Stil. Păstrează
cunoștințe actualizate despre evenimentele regulate ale navei și funcțiile
speciale prin revizuirea tuturor datelor disponibile, inclusiv a
buletinului informativ zilnic, pentru a oferi oaspeților informații
corecte și a răspunde la întrebări.
- Urmează
toate procedurile de curățenie zilnică, săptămânală și lunară pentru
camere, balcoane și coridoare pentru a asigura respectarea standardelor.
- Este
responsabil pentru a face paturile conform programului Save the Waves.
- Supervizează
Asistentul Stateroom Attendant, care este responsabil pentru curățarea
băilor și completarea proviziilor și prosoapelor din baie. Inspectează
zonele de lucru împreună cu personalul de nivel începător pentru a asigura
respectarea ghidurilor USPH. Oferă ghidaj, instrucțiuni și demonstrează
tehnici de curățenie personalului de nivel începător pentru a îndeplini
cerințele.
- Curăță
pereții, tavanele, draperiile, feroneria, geamurile și accesoriile din
cameră pentru a îndepărta efectele fumului, prafului, apei și alte daune,
cum ar fi murdăria, funinginea, petele, mucegaiul și excesul de apă și
umiditate. Pulverizează sau împrăștie pe covoare, tapițerie și accesorii
cu produse de îngrijire a țesăturilor și protecție, deodorante și
dezinfectante. Șterge mobilierul. Spală pereții, tavanul și elementele din
lemn. Spală geamurile și panourile ușilor.
- Completează
zilnic proviziile, cum ar fi paharele pentru băuturi, gheața, săpunul,
produsele de igienă, apa minerală, materialele de papetărie și proviziile
din mini-bar.
- Primește
hainele oaspeților pentru spălare și curățare chimică și le transportă la
spălătorie pentru procesare. Returnează hainele curățate în camera
oaspeților și prezintă facturile pentru spălătorie.
- Livrarea
serviciului de room service la camerele oaspeților la cerere.
- Notifică
managementul despre defectele echipamentelor de iluminat, încălzire și
ventilație.
- Menține
produsele și echipamentele de curățenie într-o stare bună de funcționare.
Solicită provizii și echipamente atunci când este necesar. Asigură faptul
că zona de lucru este liberă de pericole pentru oaspeți și alți membri ai
echipajului (CFM).
- Este
conștient de procedurile standard ale navei și/sau dobândește cunoștințele
necesare pentru a respecta aceste proceduri pentru a asista oaspeții și
membrii echipajului cu solicitările lor.
- Participă
la întâlniri, activități de formare, cursuri și toate celelalte activități
legate de muncă, conform cerințelor.
- Îndeplinește
alte sarcini conexe, după cum este necesar. Descrierea acestui post nu
sugerează sau nu implică faptul că acestea sunt singurele sarcini pe care
angajatul de la bord trebuie să le îndeplinească. Angajații de la bord vor
fi solicitați să îndeplinească orice alte sarcini legate de job atribuite
de supervizor sau management.
·
Responsabilități financiare legate de buget,
cheltuieli și/sau atingerea obiectivelor de venit. Această poziție este
responsabilă pentru menținerea costurilor prin utilizarea corectă, manipularea
și întreținerea substanțelor chimice, proviziilor, echipamentelor, produselor
pentru camere și articolelor de consum.
·
Efectuează verificări spot la stațiile de lucru
pentru a asigura că obiectele sunt depozitate corect, pentru a minimiza
deteriorarea și risipa.
(Experiența la bordul navei este preferată).
- Cunoștințe despre tehnicile de curățenie corespunzătoare, cerințele și utilizarea echipamentelor.
- Cunoștințe despre manipularea corectă a substanțelor chimice.
- Abilitatea de a aplica abilități de servicii pentru clienți, conform Pilonilor de Siguranță, Servicii și Stil, atunci când interacționează cu oaspeții și colegii de muncă.
- Finalizarea liceului sau echivalența educațională de bază este preferată.
Următoarea ta aventură incepe aici!
Aplică acum pentru oportunități captivante în domeniul crewing-ului. Ai nevoie de mai multe informații? Vizitează secțiunea noastră de Întrebări Frecvente.