Contract : 6 luni
Vacanta : 2 luni
Facilitati : oferite GRATUIT la bord ( cazare, masa, servicii medicale )
Cazarea : loc in cabina de 2 persoane
Programul de lucru : 8-10 ore /zi ( se lucreaza in ture de max 4 ore ) , program liber stabilit de manager, prin rotatie
Cost imbarcare : in functie de data/ portul de imbarcare ( analizele medicale, viza, bilet avion )
Taxe Agentie : NU se percep taxe de recrutare/ imbarcare
Participă la programul prin rotație de prestare a serviciilor, lucrând la servirea mesei și în alte locații diverse unde se servesc alimente și băuturi.
Asigură asistență și suport echipelor desemnate de Chelneri când lucrează în sala de mese pentru a asigura o servire mai eficientă și impecabilă a meselor către oaspeți.
Învață și folosește terminologia privind alimentele și vinurile și modul în care se pronunță acești termeni pentru a îmbogăți experiența oaspeților. Învață descrierile preparatelor din meniu și listele de vinuri pentru a discuta acești termeni în mod corespunzător cu oaspeții.
Obține fețele de masă, argintăria, paharele și porțelanurile pentru a așeza masa.
Așează masa conform standardelor Gold Anchor.
Salută și însoțește oaspeții la locurile lor, desemnate conform standardelor Gold Anchor.
Prezintă atât meniurile de preparate culinare, cât și meniurile de băuturi oaspeților, sugerează oaspeților ce feluri de mâncare să comande, și vinurile corespunzătoare și răspunde la întrebări cu privire la meniu și la alegerea vinurilor conform standardelor Gold Anchor. Face recomandări care să îi atragă pe oaspeți în timp ce îndeplinește obiectivele impuse de conducere de a reduce un anumit stoc din inventar.
Duce comanda la bucătărie așa cum a fost solicitată și servește felurile de mâncare de la bucătărie și băuturile din diverse locații.
Adaugă garniturile și ornează felurile de mâncare după cum este necesar, înainte de a le servi.
Introduce alimentele și băuturile în sistemul de punct-de-vânzare.
Întreține statia desemnata lui, inclusiv mesele, mesele înalte laterale și scaunele conform matricei de păstrare a curățeniei pe vas și standardelor de sănătate publică.
Observă oaspeții pentru a le anticipa nevoile și răspunde oricăror cereri suplimentare și stabilește când se încheie servirea alimentelor și a băuturilor.
Participă la programele artistice desfășurate în sala de mese după cum o impun activitățile stabilite și adaptările specifice la itinerariu, cum ar fi paradele tematice din timpul nopților.
Participă la ședințe, la activitățile de instruire, la cursuri și la toate celelalte activități legate de locul de muncă, după cum i se cere.
Îndeplinește atribuțiile conexe după cum i se cere. Această descriere a funcției nu declară și nu implică sub nicio formă faptul că numai aceste atribuții trebuie realizate de angajatul de la bord care îndeplinește această funcție. Angajații de la bordul navei au obligația de a realiza orice alte atribuții aferente postului, desemnate de supervizorul sau de directorul lor.
Position description: Assistant Waiter
ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES
All duties and responsibilities are to be performed in accordance with
Royal Caribbean International’s Gold Anchor Standards, SQM standards, USPH and
HACCP guidelines, environmental, and work place safety policies and
procedures. Each shipboard employee may
be required to perform all functions in various food and beverage service
venues throughout the ship.
In accordance with Royal Caribbean International’s philosophy of Anchored
in Excellence , each employee conducts oneself in a professional and courteous
manner at all times. This consists of
physical and verbal interactions guests or fellow shipboard employees and/or in
the presence of guest contact and crew areas.
Learns and uses appropriate food and wine terminology and pronunciation.
Becomes knowledgeable of menu descriptions and wine lists in order to
discuss items appropriately and to enhance the guests' dining experience.
Provides on-the-job leadership and guidance to Assistant Waiters to
strengthen their current performance and in preparation for possible
advancement to a Waiter position.
Obtains linen, silverware, glassware, and china to set tables.
Arranges settings on tables per Gold Anchor Standards.
Greets and escorts guests, where applicable to their assigned seats, or to
available seating, per Gold Anchor Standards.
Presents both food and beverage menus to guests, suggests dinner
courses, appropriate wines and answers
questions regarding menu and wine selections per Gold Anchor Standards. Makes recommendations to entice guests while
meeting management goals to reduce particular inventory stock.
Relays order to galley as required and serves courses from galley and
beverages from various locations.
Provides quality control of all food and beverage presentations. Garnishes
and decorates items as required prior to serving.
Enters food and beverage orders in the point-of-sale system.
Responsible for maintaining cleanliness and integrity of assigned station
including (but not limited to) table
pieces, side stands and chairs.
Observes guests to anticipate their needs, responds to any additional
requests and determines when the food and beverage service has been completed.
Participates in dining room entertainment as directed by established
activities and specific itinerary adaptations such as the theme night parades.
Participates in rotational service delivery schedule working in Windjammer,
Room Service and/or other food and beverage service venues.
Attends meetings, training activities, courses and all other work-related
activities as required.
Performs related duties as required.
This position description in no way states or implies that these are the only duties to be
performed by the shipboard employee occupying this position. Shipboard employees will be required to
perform any other job-related duties assigned by their supervisor or
management.
Hiring Requirements:
Two years previous waiter experience, preferably in a 4 or 5 star
restaurant.
Ability to apply customer service skills according to Royal Caribbean
International’s Gold Anchor Standards when interacting with guests and
co-workers.
Ability to perform basic math functions with regard to meal count
procedures.
Completion of high school or basic education equivalency preferred.
Language Requirements:
Ability to speak English clearly, distinctly and cordially with guests.
Ability to read and write English in order to understand and interpret
written procedures. This includes the ability to give and receive instructions
in written and verbal forms and to effectively present information and respond
to questions from guests, supervisors and co-workers.
Physical Requirements:
While performing the duties of this job, the shipboard employee is
regularly required to stand, walk, use hands to touch, handle or feel, reach
with hands and arms, talk or hear and taste or smell. Specific vision abilities
required by this job include close vision, distance vision, color vision,
peripheral vision, depth perception and ability to adjust focus.
All shipboard employees must be physically able to participate in emergency
life saving procedures and drills. Full
use and range of arms and legs as well as full visual, verbal and hearing
abilities are required to receive and give instructions in the event of an
emergency including the lowering of lifeboats.
Ability to lift and/or move up to 50 pounds.
Durata contractelor variaza intre 6-8 luni, in functie de postul
obtinut, cu 2 luni pauza intre contracte. Angajarea are forma unei colaborari
pe durata nedeterminata, cu vacante de 6-8 saptamani intre contracte.
Contract pe perioada nedeterminata. Contractele de munca sunt intre 6 si 8 luni, iar vacanta de 8 saptamani.In general,este vorba de doua tipuri de contracte, pentru personal cu salariu fix si pentru personal cu venit obtinut din bacsis. Compania ofera un salariu minim garantat pentru personalul care lucreaza in sistem de tips, insa venitul lunar variaza in functie de marimea statiei, itinerariu, performanta...
NU. Vasele flotelor sunt active 365 zile/an, cu exceptia perioadelor de revizii si reparatii, perioade in care membrii de echipaj sunt activi la bordul vaselor.
Vasele parcurg itinerarii pe marile si oceanele lumii, in zone cu interes turistic ridicat, destinatii exotice, sau destinatii cu insemnatate istorica si culturala.
Vasele flotelor sunt echipate cu tehnologie de navigatie de ultima generatie, avand siguranta maxima de operare.
Un loc de munca pe un vas de croaziera de lux ofera multe oportunitati, iar avantejele sunt considerabile:
Aplicantii trebuie sa intruneasca urmatoarele caracteristici:
Pentru preselectie
Interviul final cu angajatorul
Imbarcare
Conceperea unui Curriculum Vitae profesional este un element esential in procesul de aplicare. Pentru unii candidati, acesta este o simpla bucata de hartie, pentru altii insa, aceasta bucata de hartie este cel mai eficient instrument de promovare personala, element care poate face diferenta. Un Curriculum Vitae scris intr-o forma profesionista atrage instantaneu atentia agentului de recrutare. Intr-o competitie deschisa cu alti candidati, uneori pentru un numar restrans de joburi, tocmai acest document poate inclina balanta decizionala in favoarea Dvs. Alegerea formei si a continutului acestui document va apartine in totalitate. Recomandarea noastra este sa tineti cont de faptul ca un CV atragator trebuie sa contina informatii exacte, clare, detaliate si complete.
In limba Engleza
Este criteriu principal de recrutare, o comunicare fluenta este o garantie a intelegerii si interpretarii corecte a sarcinilor de post, a regulamentelor interne, a exprimarii intrebarilor dvs, si implicit, a adaptarii rapide in sistem.
Compania angajatoare face eforturi de a angaja cupluri pe acelasi vas de croaziera, insa nu se poate garanta imbarcarea in aceeasi zi pentru ambii parteneri. Nevoile de personal ale companiei primeaza. Se accepta candidati care pot dovedi fie ca sunt casatoriti , fie ca locuiesc la aceeasi adresa. Inregistrarea cuplurilor se face doar la bordul vasului cand ambii parteneri s-au imbarcat, cu toate acestea este foarte important sa ne mentionati inca de la prima discutie ca doriti sa aplicati in cuplu pentru a va putea programa imbarcarea pe acelasi vas.
In perioada de preselectie, aplicantii au obligatia sa declare:
70 de ore/saptamana ( 7 zile / saptamana , 10-12 ore/ zi )
Intr-o zi de lucru exista in mod normal minim 3 pauze.
Timpul
de lucru este foarte atent monitorizat la bordul unei nave de croaziera, prin
metode de pontaj electronic. Se poate efectua munca suplimentara doar la
cererea expresa a managementului, in acest caz intervalul lucrat suplimentar
fiind compensat cu timp liber echivalent sau fiind platit.
Cabinele ofera un confort decent pentru doua persoane, sunt echipate cu instalatie de aer conditionat, TV, acces internet( contra cost), baie.
La bordul unei nave de
croaziera exista diverse modalitati de recreere si facilitati oferite in mod
gratuit echipajului: bar, zona de recreere, internet café, biblioteca, sala de
fitness, piscina echipajului (pe unele nave).
Pentru anumiti membri ai
echipajului (ofiteri de rang superior, pozitii manageriale si membri ai
staff-ului), pot exista si privilegii suplimenatare (acces in anumite zone
destinate pasagerilor), intre anumite ore.
Pot
exista zile libere prin rotatie, chiar si de 24 de ore, insa acestea raman la
latitudinea managementului, NEEFIND GARANTATE PRIN CONTRACT. In mod normal, o
zi libera tipica la bordul unei nave este echivalentul a unei zile de port
libere, existand totusi cateva ore de munca.
Costurile de imbarcare pot fi diferite, functie de pozitia de aplicare, sau portul de imbarcare. Se recomanda detinerea unui buget care sa acopere urmatoarele cheltuieli:
estimativ : 70- 200 euro pentru imbarcari in porturi europene
estimativ: 500-700 euro pentru imbarcari in porturi non-europene.
Agentia de recrutare Job Cruise NU percepe taxe sau comisioane pentru serviciile de mediere. Serviciile de recrutare, intervievare si asistenta in vederea inceperii raporturilor de munca sunt GRATUITE
Nu intodeauna. In procesul de imbarcare, reprezentantii JOB CRUISE va ofera informatii detaliate despre acces la mijloace de transport, locatia de cazare, persoane si date de contact.