Contract : 8 luni
Vacanta : 2 luni
Facilitati : cazare, masa, servicii medicale oferite GRATUIT la bord
Cazarea : loc in cabina de 2 persoane
Programul de lucru : 10 ore /zi ( se lucreaza in ture de max 4 ore ) , program liber stabilit de manager, prin rotatie
Costuri imbarcare: detinere pasaport turistic, analize medicale, bilet avion.
Beneficii: cazare, masa, asigurari medicale acoperite de angajator, rambursarea costurilor de viza/vize
Taxe Agentie : NU se percept taxe de recrutare/ imbarcare, se ofera asistenta in vederea depunerii documentatiei de vize, programare la analiza medicale si monitorizarea imbarcarilor.
Aceasta pozitie va ofera oportunitatea de a intra intr-un domeniu dinamic, efervescent si competitional, de adoptare a tehnicilor de servire, invatarea meniurilor, familiarizarea cu vocabularul si terminologia specifica resturantelor. Un piccolo buffet (Restaurant Attendant) asigură servirea mâncării și a băuturii într-o manieră corectă, politicoasă, prietenoasă și profesionistă clienților din diferite locații de pe vas. Printre responsabilitățile lor se numără: interacționarea cu clienții sau cu colegii angajați pe vas; prezentarea meniurilor clienților; pregatirea statiilor de servire, sugerarea unor opțiuni din meniu și a băuturilor corespunzătoare pentru a îmbia clienții, debarasarea meselor, și familiarizarea cu descrierile din meniu și din listele de băuturi pentru a face mai plăcută servirea mesei. Un piccolo bufet respectă standardele companiei, liniile directoare USPH și HACCP( norme sanitare) și politicile și procedurile de mediu și de siguranță la locul de muncă. Experienta anterioara intr-un restaurant tip"" autoservire" este un avantaj, insa experienta nu este obligatorie.
Job
Description
Provides food service to guests in Cafe Promenade, Park Café, Jade Sushi, Sorrento's, Crew, Staff and Officer Dining Areas and/or various venues by performing the following essential duties and responsibilities:
Responsibilities
·
Learns and uses appropriate food
and beverage terminology and pronunciation, to enhance the guest’s dining
experience. Becomes familiar with menu descriptions and beverage lists in order
to discuss items appropriately with guests.
·
Cleans, polishes, and rolls
silverware, obtains tableware and equipment to set tables, obtains and organizes
service and buffet counters to ensure Gold Anchor Standards are delivered to
guests.
·
Relays food allergens and dietary
concerns to the galley to ensure guest safety and satisfaction.
·
Presents and serves both food and
beverage menus to guests; suggests menu options, appropriate beverages, and
answers questions regarding menu, per Gold Anchor Standards.
·
Maintains cleanliness and
appearance of their working area in accordance with all USPH and company
standards.
·
Performs related duties as
required. This position description in
no way states or implies that these are the only duties to be performed by the
shipboard employee occupying this position.
Shipboard employees will be required to perform any other job-related
duties assigned by their supervisor or management.
·
Makes recommendations to entice
guests while meeting management goals to reduce particular inventory stock.
·
Actively promotes revenue items
such as Alcoholic, Non-Alcoholic, Souvenir items, Specialty coffees Specialty
Restaurants.
·
Maintains costs through the proper
use, handling, and maintenance of supplies and equipment. Reduces breakage by
organizing storage and transportation
·
Accurately enters food and
beverage orders in the point-of-sale system.
·
Greets guests, per Gold Anchor
Standards. Ensures friendly accurate service is provided to all guests during
their meal.
·
Observes guests to anticipate
their needs and responds to any additional requests and to determine when the
food and beverage service has been completed.
·
Takes ownership for guest
issues/concerns and follows up to ensure resolution
·
Always provides guests with
alternatives and avoids using the word “No”
·
Maintains assigned station,
buffets, service counters including table pieces, and chairs in a clean and
orderly manner to help achieve the best guest experience.
Hiring Requirements
·Self-service restaurants/ banquet experience preferred, but NO experience is also, accepted.
·Ability to distinguish soft drink varieties.
·Knowledge of basic buffet food items.
·Ability to apply customer service skills, according to
Royal Caribbean International’s Gold Anchor Standards, when interacting with
guests and coworkers.
Durata contractelor variaza intre 6-8 luni, in functie de postul
obtinut, cu 2 luni pauza intre contracte. Angajarea are forma unei colaborari
pe durata nedeterminata, cu vacante de 6-8 saptamani intre contracte.
Contract pe perioada nedeterminata. Contractele de munca sunt intre 6 si 8 luni, iar vacanta de 8 saptamani.In general,este vorba de doua tipuri de contracte, pentru personal cu salariu fix si pentru personal cu venit obtinut din bacsis. Compania ofera un salariu minim garantat pentru personalul care lucreaza in sistem de tips, insa venitul lunar variaza in functie de marimea statiei, itinerariu, performanta...
NU. Vasele flotelor sunt active 365 zile/an, cu exceptia perioadelor de revizii si reparatii, perioade in care membrii de echipaj sunt activi la bordul vaselor.
Vasele parcurg itinerarii pe marile si oceanele lumii, in zone cu interes turistic ridicat, destinatii exotice, sau destinatii cu insemnatate istorica si culturala.
Vasele flotelor sunt echipate cu tehnologie de navigatie de ultima generatie, avand siguranta maxima de operare.
Un loc de munca pe un vas de croaziera de lux ofera multe oportunitati, iar avantejele sunt considerabile:
Aplicantii trebuie sa intruneasca urmatoarele caracteristici:
Pentru preselectie
Interviul final cu angajatorul
Imbarcare
Conceperea unui Curriculum Vitae profesional este un element esential in procesul de aplicare. Pentru unii candidati, acesta este o simpla bucata de hartie, pentru altii insa, aceasta bucata de hartie este cel mai eficient instrument de promovare personala, element care poate face diferenta. Un Curriculum Vitae scris intr-o forma profesionista atrage instantaneu atentia agentului de recrutare. Intr-o competitie deschisa cu alti candidati, uneori pentru un numar restrans de joburi, tocmai acest document poate inclina balanta decizionala in favoarea Dvs. Alegerea formei si a continutului acestui document va apartine in totalitate. Recomandarea noastra este sa tineti cont de faptul ca un CV atragator trebuie sa contina informatii exacte, clare, detaliate si complete.
In limba Engleza
Este criteriu principal de recrutare, o comunicare fluenta este o garantie a intelegerii si interpretarii corecte a sarcinilor de post, a regulamentelor interne, a exprimarii intrebarilor dvs, si implicit, a adaptarii rapide in sistem.
Compania angajatoare face eforturi de a angaja cupluri pe acelasi vas de croaziera, insa nu se poate garanta imbarcarea in aceeasi zi pentru ambii parteneri. Nevoile de personal ale companiei primeaza. Se accepta candidati care pot dovedi fie ca sunt casatoriti , fie ca locuiesc la aceeasi adresa. Inregistrarea cuplurilor se face doar la bordul vasului cand ambii parteneri s-au imbarcat, cu toate acestea este foarte important sa ne mentionati inca de la prima discutie ca doriti sa aplicati in cuplu pentru a va putea programa imbarcarea pe acelasi vas.
In perioada de preselectie, aplicantii au obligatia sa declare:
70 de ore/saptamana ( 7 zile / saptamana , 10-12 ore/ zi )
Intr-o zi de lucru exista in mod normal minim 3 pauze.
Timpul
de lucru este foarte atent monitorizat la bordul unei nave de croaziera, prin
metode de pontaj electronic. Se poate efectua munca suplimentara doar la
cererea expresa a managementului, in acest caz intervalul lucrat suplimentar
fiind compensat cu timp liber echivalent sau fiind platit.
Cabinele ofera un confort decent pentru doua persoane, sunt echipate cu instalatie de aer conditionat, TV, acces internet( contra cost), baie.
La bordul unei nave de
croaziera exista diverse modalitati de recreere si facilitati oferite in mod
gratuit echipajului: bar, zona de recreere, internet café, biblioteca, sala de
fitness, piscina echipajului (pe unele nave).
Pentru anumiti membri ai
echipajului (ofiteri de rang superior, pozitii manageriale si membri ai
staff-ului), pot exista si privilegii suplimenatare (acces in anumite zone
destinate pasagerilor), intre anumite ore.
Pot
exista zile libere prin rotatie, chiar si de 24 de ore, insa acestea raman la
latitudinea managementului, NEEFIND GARANTATE PRIN CONTRACT. In mod normal, o
zi libera tipica la bordul unei nave este echivalentul a unei zile de port
libere, existand totusi cateva ore de munca.
Costurile de imbarcare pot fi diferite, functie de pozitia de aplicare, sau portul de imbarcare. Se recomanda detinerea unui buget care sa acopere urmatoarele cheltuieli:
estimativ : 70- 200 euro pentru imbarcari in porturi europene
estimativ: 500-700 euro pentru imbarcari in porturi non-europene.
Agentia de recrutare Job Cruise NU percepe taxe sau comisioane pentru serviciile de mediere. Serviciile de recrutare, intervievare si asistenta in vederea inceperii raporturilor de munca sunt GRATUITE
Nu intodeauna. In procesul de imbarcare, reprezentantii JOB CRUISE va ofera informatii detaliate despre acces la mijloace de transport, locatia de cazare, persoane si date de contact.
Postul de Restaurant Attendant este varianta ideala pentru a avansa pe bază de promovări interne în cadrul Departamentului Restaurant. Promovarea imediata este pentru restaurantul A-La-Carte, pozitia de Assistant Waiter. Venitul pentru aceasta pozitie este estimat intre 1500 si 2200 USD. Ulterior, in urma acumularii de cunoastinte tehnice si abilitati profesionale,se va promova pentru postul de Waiter. Venitul mediu pentru acest post este estimat intre 2500 si 3000 USD/luna. De la aceasta pozitie se promoveaza catre pozitii de managment: Lead Waiter, Head Waiter, Maitre'd, Senior Maitre'd, Restaurant Manager. Veniturile cresc substantial pentru fiecare pozitie obtinuta.