+40 770.451.175 •

ASISTENT/A MEDICALA , MOASE


Cerinte minime

  •  Cerinte de comunicare :

 Nivel avansat sau independent de comunicare in limba Engleza, Nivel B2

  •  Cerinte de recunoastere educationala si profesionala:

  1.  “Certificat de Competente Profesionale de Asistent Medical Generalist", cu diploma postliceala care atesta ca formarea profesionala a inceput inainte de 1 ianuarie 2007.
  2.  “Diploma de absolvire de Asistent Medical Generalist", cu studii superioare de invatamant de scurta durata, care să ateste că formarea profesionala a început înainte de 1 octombrie 2003.
  3.  "Diploma de licenta de asistent medical generalist", cu studii superioare de invatamant de lungă durată care să ateste că formarea profesionala a început înainte de 1 octombrie 2003.
  4.   Inregistrarea activa / in curs de inregistrare la NMC sau disponibilitatea de inregistrare imediata la NMC ( NURSING & MIDWIFERY COUNCIL)

 In situatia in care detineti una dintre aceste calificări, în scopul de a beneficia in Marea Britanie de drepturile dobândite, trebuie să faceti dovada ca ati fost angajat/ angajata în practica profesională, ca asistent medical pentru 5 (cinci ) ani consecutivi in decursul ultimilor șapte ani.

 *Alte calificari de asistenti medicali nu sunt eligibile pentru recunoastere pe piata muncii din Marea Britanie.

Dacă aveti experienta de moasa, recunoasterea drepturilor si se aplica in relatie doar cu urmatoarele calificari:

  1.  Detinerea calificarii de "Asistent medical pentru specialitatea de Obstetrica-Ginecologie" cu practica legala si profesionala de moașă de cel puțin cinci ani consecutivi în decursul ultimilor șapte ani.
  2. Inregistrarea activa sau, in curs de inregistrare la NMC ( NURSING & MIDWIFERY COUNCIL)
 *Alte calificari de moasa nu sunt eligibile pentru recunoastere pe piata muncii din Marea Britanie 

 

Detalii contract

Contract : perioada nedeterminata;

Salariu BRUT : 28.000 – 30.000 lire sterline/ AN. 

Plata se efectueaza lunar, in cont bancar.

Veniturile sunt  stabile si progresive, in functie de experienta, nivel de calificare, responsabilitati;

Program de lucru: in schimburi, 40  48 ore/ saptamana;

Concediu de odihna: 20 de zile;

Cazare – NU

Masa – oferita in zilele lucratoare

INFORMATII JOBNivel job : Nespecificat

Beneficii:

  • Bilete de avion avion achitate de angajatori;
  • Bonus de 1000 Lire Sterline pentru relocare: 500 Lire Sterline la semnarea contractului, 500 Lire Sterline inainte de plecarea in concediul de odihna;
  • Costuri de cazare acoperite de angajatori pentru primele 6 saptamani in Marea Britanie. 

DESCRIERE JOB

CE ESTE UN ASISTENT MEDICAL?

Ca Asistent Medical Generalist (RGN), veţi conduce o echipă, vă veţi asigura că rezidenţii noştri beneficiază de îngrijiri medicale care promovează libertatea de alegere, demnitatea și respectul. Veți fi, de asemenea, implicat în construirea unor relații strânse cu profesioniştii din domeniul sănătăţii din comunitatea locală. Cel mai important, veţi avea timpul necesar pentru a-i cunoaște pe rezidenții noștri și pe familiile lor. Acest lucru vă va permite să oferiţi un model de îngrijire cu adevărat personalizat.

Atingerea unui nivel ridicat de îngrijire într-un mod profesionist prin îngrijirea medicală directă. Asumarea responsabilităţii pentru managementul unei ture, conform directivelor.

Garantarea faptului că toate liniile directoare, politicile și procedurile relevante sunt respectate.

Cunoaşterea standardelor de îngrijire curente, în conformitate cu Comisia privind Calitatea Înrgijirilor Medicale și alte organisme de reglementare.


CARE SUNT PRINCIPALELE RESPONSABILITĂŢI/ÎNDATORIRI?

Asigurarea faptului că nevoile fiecarui rezident sunt evaluate și că rezidenţii primesc îngrijire la cel mai înalt standard şi servicii adecvate pentru aceste nevoi identificate.

Asigurarea faptului că fiecare rezident are un plan de îngrijire actualizat şi stabilit care detaliază intervențiile necesare; evaluarea și revizuirea planurilor de îngrijire, în conformitate cu politicile.

Participarea pe deplin la îngrijirea generală a rezidenţilor, care să faciliteze calitatea vieții prin acordarea de îngrijire și servicii directe și delegate eficiente.

Asumarea responsabilităţii pentru centrul de îngrijire în absenţa Asistentei Şefe și/ sau a Asistentei Şefe adjuncte.

Să dea dovadă de profesionalism în orice moment, să-şi desfăşoare activitatea conform codului de conduită profesională NMC, legii standardelor de îngrijire şi regulamentelor privind instituţiile specializate de îngrijire. 

Să dea dovadă de o permanentă auto-dezvoltare. Participarea la toate sesiunile de formare statutare, și la alte sesiuni de instruire, atât sesiuni de dezvoltare clinică, cât şi profesională, pentru a corespunde cerințelor profesionale, asigurându-se că practica personală rămâne fundamentată pe dovezi.

Asumarea responsabilităţii pentru rundele de îngrijiri medicale, asigurându-se că medicamentele se administrează strict în conformitate cu politicile și procedurile de îngrijire Colten Care, care aderă la Codul de conduită profesională NMC și la liniile directoare NMC pentru administrarea medicamentelor.

Păstrarea unei evidențe exacte în conformitate cu procedurile de îngrijire Colten Care, de ex. administrarea medicamentelor, accidentele și incidentele și planificarea îngrijirii.

Participarea la întâlniri și contribuirea la eficiența operațională generală a companiei.

Menţinerea contactului cu medici, asistenţi comunitari, asistenți sociali, spitale locale şi alţi lucrători comunitari și stabilirea unor vizite, în cazul în care este necesar

Supravegherea și instruirea personalului debutant şi a noilor membri ai personalului în toate aspectele legate de munca lor în centrul de îngrijire, acordarea de ajutor și îndrumare, atunci când este cazul

Participarea obligatorie la zilele/cursurile de formare în cadrul sau în afara centrului de îngrijire, atunci când este necesar

Raportarea imediată către managerul centrului de îngrijire sau către persoana responsabilă a unei infecţii sau a unui accident survenit la un client, coleg,  la propria persoană sau la alţii

Înțelegerea și punerea în aplicare a politicii de sănătate și securitate și a procedurilor în caz de urgență și de incendiu ale companiei

Să beneficieze de formare periodică pentru manipularea manuală

Aderarea la politicile și procedurile companiei



Abonati-va la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu toate oportunitatile!