+40 770.451.175 •

Sous Chef

Pe vase de croaziera


Cerinte minime

  • Varsta minim 21 ani
  • Limba engleză – NIVEL AVANSAT ( scris, citit, vorbit ) pentru a înțelege  procedurile scrise, pentru a da și primi instrucțiuni scrise și verbale. 
  • Experiență 6-8 ani într-o funcție subordonată pe vas și/sau în hoteluri și restaurante de 4-5 stele sau în unități foarte mari de servire a mesei. 
  • Atestat avizat sau diplomă de absolvire a unei școli culinare.
  • Abilitatea de a citi, interpreta și demonstra pregătirea rețetelor pentru toate felurile de mâncare principale cu carne, pește, sosuri și garnituri. Demonstrația include metode avansate de gătit, precum fiert înăbușit, sauté, coacere și preparare la grătar și utilizarea unei game variate de cuțite pentru a felia, tăia cubulețe, tăia bucăți mari, tăia julienne etc.

Detalii contract

Contract :  6 luni
Vacanta  :  2 luni intre contracte

INFORMATII JOBNivel job : Mediu

Salariul : salariu baza 2585 USD. Salariul poate fi negociat substantial in functie de nivelul de experienta si cunoastinte profesionale.

Urmatoarele servicii sunt oferite de companie: cazare, masa, servicii medicale, rambursarea costurilor de vize, bilete de avion

Cazarea : loc in cabina de 2 persoane 

Programul de lucru : 7 zile / saptamana , 10 ore /zi ( se lucreaza in ture ) , program liber stabilit de manager, prin rotatie

Taxe Agentie : NU se percept taxe de recrutare/ îmbarcare

Cost imbarcare : detinere pasaport turistic valid si acoperirea costurilor pentru parcurgerea setului de analizele medicale.

DESCRIERE JOB

Responsabil cu operațiunile zilnice ale personalului din bucătărie, ajutând Bucătarul Șef Executiv la planificarea produselor alimentare, pregătire și controlul calității. Administrează și coordonează activități desfășurate în diferite stații de lucru angajate în pregătire, cronometrare și gătit. Revizuiește comenzile de produse alimentare din diferite stații de lucru și le transmite Bucătarului Secundar Executiv pentru aprobare finală. Monitorizează desemnarea atribuțiilor și responsabilităților către angajați. Respectă și evaluează angajații și pocedurile de lucru pentru a asigura respectarea standardelor și serviciilor de calitate. Administrează aspectele financiare ale operațiunii alimentare desemnate, pregătește rapoarte și scrisori folosind computerul personal și echipamentele din dotare. Instruiește și monitorizează bucătari și bucătari-șefi de toate nivelurile pentru a le îmbunătăți aptitudinile și servirea. Recomandă măsuri de îmbunătățire a procedurilor de lucru și a performanței angajaților pentru a spori calitatea produselor și siguranța locului de muncă.

 

                 

 

POSITION SUMMARY

 

Manages and coordinates activities of various workstations engaged in preparing, timing, and cooking soups, meats, vegetables, desserts, including breads served in a variety of dinning venues onboard the ship.

 

ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES

 

All duties and responsibilities are to be performed in accordance with Royal Caribbean International’s Gold Anchor Standards, SQM standards, USPH and HACCP guidelines, environmental, and work place safety policies and procedures. Each shipboard employee may be required to perform all functions in various food and beverage service venues throughout the ship.

The work stations or areas are usually categorized as follows:


  • Main Galley’s
  • Windjammer Galley
  • Room service
  • Employee galley
  • Solarium


Radiance, Voyager and Freedom class ships to include additional galleys such as but not limited to:


  • Portofino
  • Chops
  • Jade
  • Seaview
  • Johnny Rockets™
  • Sorrentos
  • Commissary.
  • Café Promenade/Latitude


 

Oasis class ships to include additional venues such as but not limited to:


  • Giovanni’s Table
  • 150 Central Park
  • Seafood Shack
  • Prep Galley’s deck 7
  • Park Café.
  • Wipeout Café
  • Wipeout Café
  • Café Mondo
  • Donut Shoppe
  • Chefs Table
  • Concierge dining
  • Vitality Cafe
  • Cup Cake delivery


 

In accordance with Royal Caribbean International’s philosophy of Anchored in Excellence , each employee conducts oneself in a professional and courteous manner at all times. This consists of physical and verbal interactions with guests or fellow shipboard employees and/or in the presence of guest contact and crew areas.


1. Each culinary shipboard employee reports to their workstation assignment on time and properly groomed and dressed according to Royal Caribbean International’s GOLD Anchor standards.

2. Manages the financial aspects of the assigned food operation, including the successful identification of expense reduction through cost control. Records production and operational data on specified forms. Analyzes operational problems such as over production, wastage, pilferage, and establishes controls.

3. On a daily basis, meets with the Executive Sous Chef and Executive Chef to  review the requirements of the day’s meals and timeframes for restaurant service. Meets with Executive Sous Chef to review daily special request and special event. Make notes of all complaints and facilitate revisions, inspire improvements to improve guests and crew’ satisfaction.

4. Maintains food cost at reasonable levels without affecting quality of set standards.

Reviews food requisitions from the various workstations and make necessary adjustment to get the correct quantities, within acceptable timeframes and in accordance with established control procedures. Conducts workstation spot checks to ensure items are correctly stored to minimize food deterioration and waste.

5. Work Closely with Chef de Partie of each work station assigned, monitors procedures and quality checks production, ensure speed and efficiency, corrects and coach. Observes and evaluates employees and work procedures to ensure quality standards and service is met. Ensure timely delivery of food is set-up and adequate amounts are prepared.

6. Trains and monitors all levels of Commis to Chef De Partie for proper skill and service. Conducts training for new recipes, portion control, cooking techniques, proper use of equipment, work place safety, deep fat fryer, USPH & HACCP, OPP protocols & knowledge, ACF culinary training and any updates/upgrades in system & procedures on board. Provides on-the-job training for all level of Commis to strengthen their current performance and preparation for possible advancement to promotional positions.

7. Tests equipment to ensure accuracy of temperature gauges, heating or cooling elements etc. Reports all malfunctions and requests necessary repairs and ensure to follow up. Advised the Culinary Operations Coordinator in regards to all pending requests so it can be recorded in the Executive Chef’s Voyage report AVO Log.

Collaborate with the Facilities Manager team the status of the preventive maintenance for galley equipment.

8. Ensures the workstation teams prepare food items consistently of high culinary standards and in accordance with set Corporate Culinary standards, regarding taste, consistency and attractive presentation.

Proactively monitor and tests foods being cooked by viewing, tasting, and smelling.

Conducts meetings with workstation heads to review work processes, issues and quality improvements. Record daily production issues and lessons learned to be utilized as a tool for the succeeding voyage to minimize over production and achieve better quality product. Follows up on Culinary Audits findings and other recommendation from Senior Chefs, pertaining to their area of responsibility.

9. Inspects, conducts and monitor compliance of USPH and HACCP, on each ork station assigned to ensure all team members know how to use the appropriate HACCP logs as a mean of food safety control. Regularly spot check of all logs correctly filled in and delivered to the Chef’s office for filing.

10. Remain hands on with all galley personnel in a cooperative, productive and effective manner. Conducts meetings with workstation heads to review work processes, issues and quality improvements. Recommends measures to improve work procedures and employee performance to increase quality of food and job safety.

11. Together with the Executive Sous Chef, layout and establish dynamic work schedules that match the service needs for all venues. Maximize the use of available work force, incurred productivity of the allotted par level and fund a schedule that will comply with the flag state requirements regarding work and rest hours. Collaborate with the whole Culinary Management in conducting weekly audit of Time cards versus Kronos system entry.

12. Attends meetings, training activities, courses and all other work-related activities as required.

13. Performs related duties as required. This position description in no way states or implies that these are the only duties to be performed by the shipboard employee occupying this position. Shipboard employees will be required to perform any other job-related duties assigned by their supervisor or management.

 

QUALIFICATIONS

 

Minimum hiring, language and physical requirements to perform the job.

 

Hiring Requirements:

  • Proof of cook apprenticeship completion or equivalency.
  • Six to eight years experience cooking and preparing food in a 4 or 5 star hotel, restaurant or high volume food service facility. Written references from former employers are required.
  • Ability to read, interpret and demonstrate the preparation of recipes for all basic meat, fish, sauce and side dishes according to Royal Caribbean International’s brand standards. The demonstration includes advanced cooking methods such as braise, sauté, broil and grill and the use of a variety of knifes to slice, dice, chop, julienne, etc.
  • Extensive knowledge of food handling procedures with regard to HAACP and public health standards.
  • Ability to work positively and cooperatively in a diverse team environment to meet overall established timeframes for the entire food service operation. Ability to communicate tactfully with department heads, coworkers and other shipboard employees to resolve problems and negotiate resolutions.
  • Demonstrated aptitude for the financial aspects of a food operation, including the successful identification of expense reduction through cost control. Demonstrated aptitude for the management of headcount within assigned area, as it relates to and supports the business needs of the vessel.
  • Knowledge of principles and processes for providing customer and personal  service including needs assessment, problem resolution and achievement of quality service standards.
  • Knowledge of policies and practices involved in the human resources function.
  • Ability to manage the international staff in a positive and productive manner by motivating, developing and managing employees as they work. Ability to utilize and administer the disciplinary action process through coaching and counseling to improve performance or terminate employment.
  • Working knowledge of computers, internet access, and the ability to navigate within a variety software packages such as Excel, Word, and PowerPoint.
  • Completion of high school or basic education equivalency preferred.

 

Language Requirements:

  • Ability to speak English clearly, distinctly and cordially with guests.
  • Ability to read and write English in order to understand and interpret written procedures. This includes the ability to give and receive instructions in written and verbal forms and to effectively present information and respond to questions from guests, supervisors and co-workers.

 

Physical Requirements:

While performing the duties of this job, the shipboard employee is regularly required to stand; walk; use hands to touch, handle, or feel; reach with hands and arms; talk or hear;

and taste or smell. Specific vision abilities required by this job include close vision, distance vision, color vision, peripheral vision, depth perception, and ability to adjust focus.

All shipboard employees must be physically able to participate in emergency life saving procedures and drills. Full use and range of arms and legs as well as full visual, verbal and hearing abilities are required to receive and give instructions in the event of an emergency including the lowering of lifeboats. Ability to lift and/or move up to 50 pounds.

 

                       

Intrebari frecvente - Sous Chef - Vase croaziera - personal ospitalitate

  • Royal Caribbean Cruise Lines: detine in prezent o flota de 23 de nave de croaziera , urmand sa lanseze in urmatoarea periaoda inca 2 vase cu capacitate de peste 4000 pasageri. Royal Caribbean oferă opțiuni de croazieră care fac apel la cea mai largă piață , variind de la clienti standard pana  la segmentul de clienti premium.
  • Celebrity Cruises: compania este orientata doar spre  segmentul de clienti premium , avand in prezent o flota de 10 de nave de croaziera . Vasele Celebrity Cruises sunt clasate in topul vaselor de croaziera de lux din lume. 
  • Azamara Club Cruises: compania este destinata pentru servirea segmentul de clienti lux și premium. Azamara are in flota 2 vase de croaziera.
  • Pullmantur: ofera servicii exclusiv pe piețele din America Latină și Spania și vizează segmentul de clienti standard. Pullmantur are o flota de 4 vase de croaziera.

Durata contractelor variaza intre 6-8 luni, in functie de postul obtinut, cu 2 luni pauza intre contracte. Angajarea are forma unei colaborari pe durata nedeterminata, cu vacante de 6-8 saptamani intre contracte.

Contract pe perioada nedeterminata. Contractele de munca sunt intre 6 si 8 luni, iar vacanta de 8 saptamani.In general,este vorba de doua tipuri de contracte, pentru personal cu salariu fix si pentru personal cu venit obtinut din bacsis. Compania ofera un salariu minim garantat pentru personalul care lucreaza in sistem de tips, insa venitul lunar variaza in functie de marimea statiei, itinerariu, performanta...

NU. Vasele flotelor sunt active 365 zile/an, cu exceptia perioadelor de revizii si reparatii, perioade in care membrii de echipaj sunt activi la bordul vaselor.

Vasele parcurg itinerarii pe marile si oceanele lumii, in zone cu interes turistic ridicat, destinatii exotice, sau destinatii cu insemnatate istorica si culturala.

Vasele flotelor sunt echipate cu tehnologie de navigatie de ultima generatie, avand siguranta maxima de operare.

Un loc de munca pe un vas de croaziera de lux ofera multe oportunitati, iar avantejele sunt considerabile:

  • Este de asteptat sansa unui castig financiar relevant, chiar spectaculos, valoarea castigului depinzand in mare masura de pozitia ocupata, de nivelul profesional, de capacitatea de a furniza servicii specializate.
  • Economisirea veniturilor. Cheltuielile zilnice, cum ar fi masa, cazarea, asiguarari medicale sunt acoperite de angajator. 
  • Conform legislatiei internationale a muncii,persoanele care isi desfasoara activitatea pe mare nu platesc taxe si impozite pentru veniturile obtinute.
  • sansa de a calatorii in jurul lumii fara a plati pentru aceasta. 
  • Ocuparea unui post cu reale perspective de realizare si promovare profesionala
  • Loc de munca dinamic, departe de rutina unui loc de munca pe uscat.
  • Obtinerea de tarife de calatorie reduse pentru membrii de familie care doresc sa petreaca o vacanta de neuitat.
  •  Garantia unui loc de munca stabil, mai ales in aceasta perioada dificila din punct de vedere economic si social.

Aplicantii trebuie sa intruneasca urmatoarele caracteristici:

  • Varsta minima 20 de ani
  • Nivel mediu de comunicare in limba Engleza, pentru pozitiile de intrare ( entry level)
  • Nivel avansat de comunicare in limba Engleza, pentru pozitiile ce solicita un grad mai ridicat de responsabilitati
  • Capacitate de comunicare la nivel avansat in alte limbi de circulatie internationala ( Franceza, Germana, Italiana, Spaniola, Chineza, Japoneza), pentru aplicantii interesati de obtinerea unui loc de munca in departamentele de receptie, hosting, youth, ghid turistic, etc.
  • Nivel de calificare corespunzator, experienta anterioara pentru pozitia dorita.
  • Profilul personal orientat catre domeniul hotelier;
  • Motivatie, dorinta de dezvoltare a unei cariere pe termen lung
  • Disponibilitate de relocare pe perioade intre 6 si 8 luni
  • Rezistenta la efort si program prelungit
  • Adaptabilitate
  • Cazier juridic fara antecedente penale,
  • Apt din punct de vedere medical

Pentru preselectie

  • Completarea aplicatiei online pe site-ul agentiei Job Cruise
  • Stabilirea datei de sustinere a interviului de preselectie
  • Pentru aplicantii rezidenti in Bucuresti, sau in localitati anexe, interviurile se desfasoara la sediul agentiei din Bucuresti.
  • Pentru aplicantii din tara sau strainatate, interviurile se sustin prin intermediul  video Skype, ID: office.job.cruise
  • Completarea documentatiei necesare pentru interviul final cu angajatorii

Interviul final cu angajatorul

  • Inregistrare in baza de date a angajatorului
  • Participarea la interviul final de angajare. Interviurile se pot desfasura la sediul agentiei din Bucuresti. Frecvent, interviurile se desfasoara si prin intermediul video Skype.

Imbarcare

  • Confirmarea contractului, obtinerea Scrisorii de imbarcare
  • Obtinerea vizei C1D / alte vize de tranzit necesare in functie de portul de imbarcare
  • Efectuarea analizelor medicale la unul din centrele autorizate de Angajator.
  • Efectuarea examenului psihologic
  • Obtinerea cazierului juridic
  • Completarea documentelor de imbarcare

  • Curriculum Vitae in limba Engleza

Conceperea unui Curriculum Vitae profesional este un element esential in procesul de aplicare. Pentru unii candidati, acesta este o simpla bucata de hartie, pentru altii insa, aceasta bucata de hartie este cel mai eficient instrument de promovare personala, element care poate face diferenta. Un Curriculum Vitae scris intr-o forma profesionista atrage instantaneu atentia agentului de recrutare. Intr-o competitie deschisa cu alti candidati, uneori pentru un numar restrans de joburi, tocmai acest document poate inclina balanta decizionala in favoarea Dvs. Alegerea formei si a continutului acestui document va apartine in totalitate. Recomandarea noastra este sa tineti cont de faptul ca un CV atragator trebuie sa contina informatii exacte, clare, detaliate si complete.

  • Carte de identitate
  • pasaport turistic( nu este obligatoriu pentru etapele de intervievare, insa devine obligatoriu in vederea angajarii, dupa ce candidatul a fost aprobat)
  • Scrisori de recomandare / evaluari profesionale de la locurile anterioare de munca (constituie un avantaj);
  • Copie viza C1D ,alte vize de tranzit inca valabile ( China, Australia, Canada etc )  copie Seaman’s Book si certificate IMO ( pentru detinatori)

In limba Engleza

Este criteriu principal de recrutare,  o comunicare fluenta este o garantie a intelegerii si interpretarii corecte a sarcinilor de post, a regulamentelor interne, a exprimarii intrebarilor dvs, si implicit, a adaptarii rapide in sistem.

Compania angajatoare face eforturi de a angaja cupluri pe acelasi vas de croaziera, insa nu se poate garanta imbarcarea in aceeasi zi pentru ambii parteneri. Nevoile de personal ale companiei primeaza. Se accepta candidati care pot dovedi fie ca sunt casatoriti , fie ca locuiesc la aceeasi adresa. Inregistrarea cuplurilor se face doar la bordul vasului cand ambii parteneri s-au imbarcat, cu toate acestea este foarte important sa ne mentionati inca de la prima discutie ca doriti sa aplicati in cuplu pentru a va putea programa imbarcarea pe acelasi vas.

  • ZAMBET, atitudine pozitiva, flexibila, politete,  
  • Contact vizual permanent cu agentul de recrutare,
  • Exprimarea motivatiilor care stau la baza deciziei de a obtine un loc de munca pe un vas de croaziera in cadrul companiei, prezentarea caracteristicilor personale
  • Folosirea unei terminologii corespunzatoare calificarii;
  • Simplitate, naturalete, spontaneitate

  • Completarea aplicatiei de pe site-ul agentiei Job Cruise;
  • Atasarea unui CV redacatat in limba Engleza, cu mentiuni referitoare la locurile de munca anterioare;
  • Sustinerea unui interviu de preselectie cu reprezentantii Job Cruise. 
  1. Pentru aplicantii rezidenti in Bucuresti, sau in localitati anexe, interviurile se desfasoara la sediul agentiei din Bucuresti.
  2. Pentru aplicantii din tara sau strainatate, interviurile se sustin prin intermediul telefonic ( telefon-0040.722.127.386), sau video Skype, ID: office.job.cruise


In perioada de preselectie, aplicantii au obligatia sa declare:

  • Orice conditie medicala aparte care implica supraveghere medicala.
  • Existent tatuajelor vizibile ( brat, antebrat, gambe, gat, etc)
  • Existenta inscrierilor din cazierul judiciar;

70 de ore/saptamana ( 7 zile / saptamana , 10-12 ore/ zi )

Intr-o zi de lucru exista in mod normal minim 3 pauze.

Timpul de lucru este foarte atent monitorizat la bordul unei nave de croaziera, prin metode de pontaj electronic. Se poate efectua munca suplimentara doar la cererea expresa a managementului, in acest caz intervalul lucrat suplimentar fiind compensat cu timp liber echivalent sau fiind platit.

Cabinele ofera un confort decent pentru doua persoane, sunt echipate cu instalatie de aer conditionat, TV, acces internet( contra cost), baie.

La bordul unei nave de croaziera exista diverse modalitati de recreere si facilitati oferite in mod gratuit echipajului: bar, zona de recreere, internet café, biblioteca, sala de fitness, piscina echipajului (pe unele nave).

Pentru anumiti membri ai echipajului (ofiteri de rang superior, pozitii manageriale si membri ai staff-ului), pot exista si privilegii suplimenatare (acces in anumite zone destinate pasagerilor), intre anumite ore.

 

 

Pot exista zile libere prin rotatie, chiar si de 24 de ore, insa acestea raman la latitudinea managementului, NEEFIND GARANTATE PRIN CONTRACT. In mod normal, o zi libera tipica la bordul unei nave este echivalentul a unei zile de port libere, existand totusi cateva ore de munca.

Biletul de imbarcare se achita de catre angajatii din urmatoarele departamente:
Housekeeping, restaurant, bar, bucatarie, receptie, casino.
 
Biletul de imbarcare pentru angajatii urmatoarelor departamente sunt achitate de catre angajator:
Personal pentru activitati desfasurate cu copii ( Youth Staff),
personal divertisment ( Cruise Staff),
personal activitati sportive ( Sports staff),
personal tehnic departamentul de entertainment ( sound/ light/ stage technician, rigging specialist, digital content specialist, broadcast technician)
 
Biletele de debarcare se achita de angajator la sfarsitul contractului de munca, indiferent de postul/departamentul din care face parte angajatul.

Costurile de imbarcare pot fi diferite, functie de pozitia de aplicare, sau portul de imbarcare. Se recomanda detinerea unui buget care sa acopere urmatoarele cheltuieli:

  • Obtinere pasaport turistic - aproximativ 300 lei
  • Costuri analize medicale /vaccin- aproximativ 1100 lei;
  • Taxe consulare pentru viza C1D/ viza Americana- 160 USD ( taxa se ramburseaza de catre angajator la bordul vasului, pe baza chitantei obtinute de la banca)
  • Cost achizitie bilet avion:

                 estimativ : 70- 200 euro pentru imbarcari in porturi europene 

                 estimativ: 500-700 euro pentru imbarcari in porturi non-europene.

Agentia de recrutare Job Cruise NU percepe taxe sau comisioane pentru serviciile de mediere. Serviciile de recrutare, intervievare si asistenta in vederea inceperii raporturilor de munca sunt GRATUITE

Nu intodeauna. In procesul de imbarcare, reprezentantii JOB CRUISE va ofera informatii detaliate despre acces la mijloace de transport, locatia de cazare, persoane si date de contact.

Observatii

                     

Abonati-va la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu toate oportunitatile!