+40 770.451.175 •

Ofiter mecanic secund

Pe vase de croaziera


Cerinte minime

Limba Engleza : nivel avansat

3 ani sau mai mulți navigând ca Ofiter mecanic Secund licențiat pe nave de pasageri

Licență de  Inginer Secund conform convenției reglementărilor  III/2 

Certificate specifice ( inclusiv certificate pentru navele de pasageri )

Cunoştinţe solide privind echipamentele  de securitate

Experiență anterioară de conducere cu o echipă de 4-10 persoane 

Planificare solidă a proiectului, coaching, organizare, angajare personal, controlul și evaluarea competențelor

Abilități solide de comunicare, soluționarea problemelor, luarea deciziilor și  abilități interpersonale 

Cunoștințe de lucru, internet și abilitatea de a naviga într-o varietate de pachete software precum Excel, Word sau programe corelate

Detalii contract

Contract : 10 saptamani
Vacanta :  10 saptamani

INFORMATII JOBNivel job : Mediu

Salariul :  $ 9700,  salariu fix

Facilitati :  cazare, masa, servicii medicale , oferite GRATUIT la bord 

Cazarea : cabina single

Taxe Agentie : NU se percept taxe de recrutare/ imbarcare

Cost imbarcare :  analizele medicale, documente profesionale si de calatorie actualizate

DESCRIERE JOB

Echipa de motoare are responsabilitatea de a se asigura că toate sistemele principale ale navei funcționează şi sunt întreţinute în orice moment. Deşi echipa de motoare are principala responsabilitate de a păstra centrala navei şi sisteme de propulsie funcționale în permanență, un alt  rol esenţial  al echipei la bord este de a se asigura că toate sistemele de stingere a incendiilor şi de securitate ale navei funcționează în permanență.

În calitate de Ofiter mecanic Secund,  veți avea un rol important  în crearea unui mediu de lucru sigur în camera motoarelor, asigurând securitatea, eficienţa şi întreţinerea maşinilor. În plus, veți servi ca Ofițer Mecanic de Supraveghere în Camera de Control a Motoarelor conform codului S.T.C.W.

Responsabil pentru menţinerea diverselor sisteme, inclusiv principalele motoare diesel, motoare diesel auxiliare şi instalația centralei cu pompele aferente, țevi, robineti, schimbătoare de căldură și nămolul de ardere a dispozitivelor. 

Să mențină evaporatoare și instalația de osmoza inversă cu echipamente asociate, inclusiv, fără a se limita la, pompe, țevi, robineți, filtre de înmuiere şi mineralizatori, pe lângă toate instalațiile  de dozare chimică şi de apă potabilă și apă de mare. Să analizeze şi să dozeze cazanul de apă, apa de răcire şi sistemele de rezervoare de bandare.

Responsabil pentru întreținerea sistemelor cu ulei de lubrifianți Azipod şi Fixipod, inclusiv a mecanismului de direcție și a sistemului hidraulic asociat. În plus, este responsabil cu întreţinerea sistemelor de motorină, păcură, benzină şi ulei lubrifiant.

Printre responsabilitățile suplimentare de întreținere se numără pre-încălzitoare, separatoare, echipamente de curățare, pompe de transfer, santină, balast și sisteme de bandare cu conductele şi supapele aferente. Supraveghează execuția atribuțiilor.


                                                       2nd Engineer

 

 

BASIC FUNCTION:

 

 The Engineer to whom this function is delegated shall assist the 1st

Engineer with the maintenance and repair of following

installations, and in this respect he is directly subordinate to him.

 

RESPONSIBILITIES:

 

RCL places the highest value on the environment, and all employees shall do the same. Those

assigned to this position shall work with superiors and subordinates to understand and comply

with the company’s environmental policies and be committed to safeguard the environment.

He shall be thoroughly familiar with all company environmental policies. He shall work in full

cooperation with his superiors and subordinates to ensure compliance with policies and directives

to safeguard the environment.

He shall immediately and directly inform the Chief Engineer whenever an environmental system

is improperly functioning and shall always strive to ensure that all environmental systems within

his department are operated and maintained to A.B.C. (Above and Beyond Compliance)

standards.

 

Area of responsibility for each 2nd Engineer will be delegated by the Chief Engineer.

Minimum of the following systems should be covered, where applicable.

· Watchkeeping Duties.

· Main Diesel engines with systems and equipment.

· Auxiliary Diesel engines with belonging systems and equipment

· Boiler plant, with related pumps, pipes, valves, heat exchangers, and sludge burning

devices.

· Evaporators and Reverse Osmosis plant with associated equipment, including, but not

limited to pumps, pipes, valves, softening filters and mineralizers.

· All chemical dosage plants for fresh and sea water.

· Analyses and dosage of boiler water, cooling water, and heeling tank systems.

· Soot Blowing / Infrasonic system.

· Diesel-oil, fuel oil, gas-oil, and lubrication-oil systems. Pre-heaters, separators, cleaning

equipment, and transfer pumps.

· Bilge, Ballast and Heeling systems with related pipes and valves.

· Emergency diesels with related systems.

· Steering gear and related systems.

· Stabilizer systems.

· Propeller shaft and stern tube with related systems and equipment.

· Starting air compressors and receivers

· Working air compressors and receivers.

· Instrument air compressors and receivers.

· Air Compressors for Bow Thrusters.

· Emergency air compressor and receiver.

· Watertight doors with hydraulic systems.

· Shell-gates with hydraulic systems (including tender embarkation platforms).

· Lifeboats, tender boats, and rescue boats’ engines

· Winches for lifeboats, tender boats, rescue boats and life rafts

· Bow Thrusters with belonging hydraulic installation.

· Pneumatic valves, with belonging systems.

· All “Elysator” systems

· Azipod and Fixipod lubricating oil systems including Steering Gear and associated

hydraulic systems.

· AMRI Valves

· Clutches, reduction gear, propeller shafts and stern tubes, with belonging system and

equipment.

· Hydraulic plant for pitch propellers.

· All steam valves, auto and manual.

· Filters for the LIPS system.

· Additional routines and work as assigned by supervisor.

 

Note:

Daily and weekly routines should be delegated by the Chief Engineer.

Intrebari frecvente - Ofiter mecanic secund - Vase croaziera - personal ospitalitate

  • Royal Caribbean Cruise Lines: detine in prezent o flota de 23 de nave de croaziera , urmand sa lanseze in urmatoarea periaoda inca 2 vase cu capacitate de peste 4000 pasageri. Royal Caribbean oferă opțiuni de croazieră care fac apel la cea mai largă piață , variind de la clienti standard pana  la segmentul de clienti premium.
  • Celebrity Cruises: compania este orientata doar spre  segmentul de clienti premium , avand in prezent o flota de 10 de nave de croaziera . Vasele Celebrity Cruises sunt clasate in topul vaselor de croaziera de lux din lume. 
  • Azamara Club Cruises: compania este destinata pentru servirea segmentul de clienti lux și premium. Azamara are in flota 2 vase de croaziera.
  • Pullmantur: ofera servicii exclusiv pe piețele din America Latină și Spania și vizează segmentul de clienti standard. Pullmantur are o flota de 4 vase de croaziera.

Durata contractelor variaza intre 6-8 luni, in functie de postul obtinut, cu 2 luni pauza intre contracte. Angajarea are forma unei colaborari pe durata nedeterminata, cu vacante de 6-8 saptamani intre contracte.

Contract pe perioada nedeterminata. Contractele de munca sunt intre 6 si 8 luni, iar vacanta de 8 saptamani.In general,este vorba de doua tipuri de contracte, pentru personal cu salariu fix si pentru personal cu venit obtinut din bacsis. Compania ofera un salariu minim garantat pentru personalul care lucreaza in sistem de tips, insa venitul lunar variaza in functie de marimea statiei, itinerariu, performanta...

NU. Vasele flotelor sunt active 365 zile/an, cu exceptia perioadelor de revizii si reparatii, perioade in care membrii de echipaj sunt activi la bordul vaselor.

Vasele parcurg itinerarii pe marile si oceanele lumii, in zone cu interes turistic ridicat, destinatii exotice, sau destinatii cu insemnatate istorica si culturala.

Vasele flotelor sunt echipate cu tehnologie de navigatie de ultima generatie, avand siguranta maxima de operare.

Un loc de munca pe un vas de croaziera de lux ofera multe oportunitati, iar avantejele sunt considerabile:

  • Este de asteptat sansa unui castig financiar relevant, chiar spectaculos, valoarea castigului depinzand in mare masura de pozitia ocupata, de nivelul profesional, de capacitatea de a furniza servicii specializate.
  • Economisirea veniturilor. Cheltuielile zilnice, cum ar fi masa, cazarea, asiguarari medicale sunt acoperite de angajator. 
  • Conform legislatiei internationale a muncii,persoanele care isi desfasoara activitatea pe mare nu platesc taxe si impozite pentru veniturile obtinute.
  • sansa de a calatorii in jurul lumii fara a plati pentru aceasta. 
  • Ocuparea unui post cu reale perspective de realizare si promovare profesionala
  • Loc de munca dinamic, departe de rutina unui loc de munca pe uscat.
  • Obtinerea de tarife de calatorie reduse pentru membrii de familie care doresc sa petreaca o vacanta de neuitat.
  •  Garantia unui loc de munca stabil, mai ales in aceasta perioada dificila din punct de vedere economic si social.

Aplicantii trebuie sa intruneasca urmatoarele caracteristici:

  • Varsta minima 20 de ani
  • Nivel mediu de comunicare in limba Engleza, pentru pozitiile de intrare ( entry level)
  • Nivel avansat de comunicare in limba Engleza, pentru pozitiile ce solicita un grad mai ridicat de responsabilitati
  • Capacitate de comunicare la nivel avansat in alte limbi de circulatie internationala ( Franceza, Germana, Italiana, Spaniola, Chineza, Japoneza), pentru aplicantii interesati de obtinerea unui loc de munca in departamentele de receptie, hosting, youth, ghid turistic, etc.
  • Nivel de calificare corespunzator, experienta anterioara pentru pozitia dorita.
  • Profilul personal orientat catre domeniul hotelier;
  • Motivatie, dorinta de dezvoltare a unei cariere pe termen lung
  • Disponibilitate de relocare pe perioade intre 6 si 8 luni
  • Rezistenta la efort si program prelungit
  • Adaptabilitate
  • Cazier juridic fara antecedente penale,
  • Apt din punct de vedere medical

Pentru preselectie

  • Completarea aplicatiei online pe site-ul agentiei Job Cruise
  • Stabilirea datei de sustinere a interviului de preselectie
  • Pentru aplicantii rezidenti in Bucuresti, sau in localitati anexe, interviurile se desfasoara la sediul agentiei din Bucuresti.
  • Pentru aplicantii din tara sau strainatate, interviurile se sustin prin intermediul  video Skype, ID: office.job.cruise
  • Completarea documentatiei necesare pentru interviul final cu angajatorii

Interviul final cu angajatorul

  • Inregistrare in baza de date a angajatorului
  • Participarea la interviul final de angajare. Interviurile se pot desfasura la sediul agentiei din Bucuresti. Frecvent, interviurile se desfasoara si prin intermediul video Skype.

Imbarcare

  • Confirmarea contractului, obtinerea Scrisorii de imbarcare
  • Obtinerea vizei C1D / alte vize de tranzit necesare in functie de portul de imbarcare
  • Efectuarea analizelor medicale la unul din centrele autorizate de Angajator.
  • Efectuarea examenului psihologic
  • Obtinerea cazierului juridic
  • Completarea documentelor de imbarcare

  • Curriculum Vitae in limba Engleza

Conceperea unui Curriculum Vitae profesional este un element esential in procesul de aplicare. Pentru unii candidati, acesta este o simpla bucata de hartie, pentru altii insa, aceasta bucata de hartie este cel mai eficient instrument de promovare personala, element care poate face diferenta. Un Curriculum Vitae scris intr-o forma profesionista atrage instantaneu atentia agentului de recrutare. Intr-o competitie deschisa cu alti candidati, uneori pentru un numar restrans de joburi, tocmai acest document poate inclina balanta decizionala in favoarea Dvs. Alegerea formei si a continutului acestui document va apartine in totalitate. Recomandarea noastra este sa tineti cont de faptul ca un CV atragator trebuie sa contina informatii exacte, clare, detaliate si complete.

  • Carte de identitate
  • pasaport turistic( nu este obligatoriu pentru etapele de intervievare, insa devine obligatoriu in vederea angajarii, dupa ce candidatul a fost aprobat)
  • Scrisori de recomandare / evaluari profesionale de la locurile anterioare de munca (constituie un avantaj);
  • Copie viza C1D ,alte vize de tranzit inca valabile ( China, Australia, Canada etc )  copie Seaman’s Book si certificate IMO ( pentru detinatori)

In limba Engleza

Este criteriu principal de recrutare,  o comunicare fluenta este o garantie a intelegerii si interpretarii corecte a sarcinilor de post, a regulamentelor interne, a exprimarii intrebarilor dvs, si implicit, a adaptarii rapide in sistem.

Compania angajatoare face eforturi de a angaja cupluri pe acelasi vas de croaziera, insa nu se poate garanta imbarcarea in aceeasi zi pentru ambii parteneri. Nevoile de personal ale companiei primeaza. Se accepta candidati care pot dovedi fie ca sunt casatoriti , fie ca locuiesc la aceeasi adresa. Inregistrarea cuplurilor se face doar la bordul vasului cand ambii parteneri s-au imbarcat, cu toate acestea este foarte important sa ne mentionati inca de la prima discutie ca doriti sa aplicati in cuplu pentru a va putea programa imbarcarea pe acelasi vas.

  • ZAMBET, atitudine pozitiva, flexibila, politete,  
  • Contact vizual permanent cu agentul de recrutare,
  • Exprimarea motivatiilor care stau la baza deciziei de a obtine un loc de munca pe un vas de croaziera in cadrul companiei, prezentarea caracteristicilor personale
  • Folosirea unei terminologii corespunzatoare calificarii;
  • Simplitate, naturalete, spontaneitate

  • Completarea aplicatiei de pe site-ul agentiei Job Cruise;
  • Atasarea unui CV redacatat in limba Engleza, cu mentiuni referitoare la locurile de munca anterioare;
  • Sustinerea unui interviu de preselectie cu reprezentantii Job Cruise. 
  1. Pentru aplicantii rezidenti in Bucuresti, sau in localitati anexe, interviurile se desfasoara la sediul agentiei din Bucuresti.
  2. Pentru aplicantii din tara sau strainatate, interviurile se sustin prin intermediul telefonic ( telefon-0040.722.127.386), sau video Skype, ID: office.job.cruise


In perioada de preselectie, aplicantii au obligatia sa declare:

  • Orice conditie medicala aparte care implica supraveghere medicala.
  • Existent tatuajelor vizibile ( brat, antebrat, gambe, gat, etc)
  • Existenta inscrierilor din cazierul judiciar;

70 de ore/saptamana ( 7 zile / saptamana , 10-12 ore/ zi )

Intr-o zi de lucru exista in mod normal minim 3 pauze.

Timpul de lucru este foarte atent monitorizat la bordul unei nave de croaziera, prin metode de pontaj electronic. Se poate efectua munca suplimentara doar la cererea expresa a managementului, in acest caz intervalul lucrat suplimentar fiind compensat cu timp liber echivalent sau fiind platit.

Cabinele ofera un confort decent pentru doua persoane, sunt echipate cu instalatie de aer conditionat, TV, acces internet( contra cost), baie.

La bordul unei nave de croaziera exista diverse modalitati de recreere si facilitati oferite in mod gratuit echipajului: bar, zona de recreere, internet café, biblioteca, sala de fitness, piscina echipajului (pe unele nave).

Pentru anumiti membri ai echipajului (ofiteri de rang superior, pozitii manageriale si membri ai staff-ului), pot exista si privilegii suplimenatare (acces in anumite zone destinate pasagerilor), intre anumite ore.

 

 

Pot exista zile libere prin rotatie, chiar si de 24 de ore, insa acestea raman la latitudinea managementului, NEEFIND GARANTATE PRIN CONTRACT. In mod normal, o zi libera tipica la bordul unei nave este echivalentul a unei zile de port libere, existand totusi cateva ore de munca.

Biletul de imbarcare se achita de catre angajatii din urmatoarele departamente:
Housekeeping, restaurant, bar, bucatarie, receptie, casino.
 
Biletul de imbarcare pentru angajatii urmatoarelor departamente sunt achitate de catre angajator:
Personal pentru activitati desfasurate cu copii ( Youth Staff),
personal divertisment ( Cruise Staff),
personal activitati sportive ( Sports staff),
personal tehnic departamentul de entertainment ( sound/ light/ stage technician, rigging specialist, digital content specialist, broadcast technician)
 
Biletele de debarcare se achita de angajator la sfarsitul contractului de munca, indiferent de postul/departamentul din care face parte angajatul.

Costurile de imbarcare pot fi diferite, functie de pozitia de aplicare, sau portul de imbarcare. Se recomanda detinerea unui buget care sa acopere urmatoarele cheltuieli:

  • Obtinere pasaport turistic - aproximativ 300 lei
  • Costuri analize medicale /vaccin- aproximativ 1100 lei;
  • Taxe consulare pentru viza C1D/ viza Americana- 160 USD ( taxa se ramburseaza de catre angajator la bordul vasului, pe baza chitantei obtinute de la banca)
  • Cost achizitie bilet avion:

                 estimativ : 70- 200 euro pentru imbarcari in porturi europene 

                 estimativ: 500-700 euro pentru imbarcari in porturi non-europene.

Agentia de recrutare Job Cruise NU percepe taxe sau comisioane pentru serviciile de mediere. Serviciile de recrutare, intervievare si asistenta in vederea inceperii raporturilor de munca sunt GRATUITE

Nu intodeauna. In procesul de imbarcare, reprezentantii JOB CRUISE va ofera informatii detaliate despre acces la mijloace de transport, locatia de cazare, persoane si date de contact.

Abonati-va la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu toate oportunitatile!