+40 770.451.175 •

Rigging Specialist

Pe vase de croaziera


Cerinte minime

Varsta : minim 21 ani

Limba Engleza  –  nivel avansat

Minim trei ani experienţă de punere în scenă pentru teatru profesionist sau echivalentul acestora inclusiv  și  preferabil tâmplărie, electrician, funcţionarea și punerea în mișcare a luminii de operare şi întreţinerea de bază a iluminatului, inginerie de bază  a sunetului şi cunoştinţe de pirotehnie.

Cunoștințe în lucrări de tachelaj în teatru, întreținere și verificări, inclusiv: parâmă de cânepă sau contrapondere tachelaj, sisteme automate, troliu/ tachelaj motorizat, tachelaj de sol, oţel înalt şi alpinism sunt de preferat. Capacitatea de a depana, repara şi întreţine sistemele automate si manuale de tachelaj.

Cunoștințe de bază de programare a sistemelor PC/PLC. Cunoștințe de lucru în Windows NT, Word, și Excel. Familiarizat cu technologiile actuale de PC și PLC și operațiuni de tachelaj.

Trebuie să dețină un inventar adecvat de uneltele personale de tachelaj/alpinism, cum ar fi ham, curele de dimensiuni diferite şi carabiniere. Experiența în furnizarea de instrumente personale de bază manuale, funie statică sau coarda dinamică constituie un avantaj.

Detalii contract

Contract : 6 luni
Vacanta  :  2 luni

INFORMATII JOBNivel job : Mediu

Salariul :  salariu de baza $ 2700 net/luna. 

Facilitati :  cazare, masa, asigurari medicale, rambursare costuri vize consulare, plata biletelor de avion

Cazarea : loc in cabina de 2 persoane 

Programul de lucru 8-10 ore /zi ( se lucreaza in ture de max 4 ore ) , program liber stabilit de manager, prin rotatie

Taxe Agentie : NU se percept taxe de recrutare/ imbarcare

Cost imbarcare : analizele medicale, detinere pasaport turistic

DESCRIERE JOB

Specialiști în tachelaj lucrează cu cea mai avansată tehnologie de tachelaj pe mare în toate tipurile de producții la bord, de la spectacole de patinaj la producții  muzicale de teatru, la acrobații și  acte de zbor și multe altele. Imaginați-vă că vă petreceți dimineața cu întreținerea echipamentului, după-amiaza cu repetițiile  noastre de zbor, şi seara facând parte din echipa de producție.

Stabileşte şi operează toate aspectele legate de sistemele de tachelaj, inclusiv motoare, linii, dispozitive de ridicare, șenile, mecanisme de deplasare, ascensoare şi programare a PC/PLC bazate pe sisteme automate. Realizează întreţinerea tuturor sistemelor conexe. Depanează și repară sistemele.

Păstrează jurnale exacte şi actuale de întreţinere pentru toate reparaţiile şi întreţinerile pentru toate sistemele.

Efectuează inspecţii săptămânale ale tuturor sistemelor de tachelaj cu o atenţie specială la sisteme de siguranţă şi la caracteristicile acestora.

                              Position Description


Sets up programs, operates, troubleshoots, maintains and repairs all aspects of theatrical rigging systems, including motor lines, hoists, tracks, drums, lifts, company-leased performer flying systems and PC/PLC based automation systems.

 

1. Conducts ongoing maintenance of all related systems. Troubleshoots and repairs systems.

2. Notifies the shore side technical support team via e-mail of any urgent needs or anything needing attention.

3. Keeps accurate and current maintenance logs of all repairs and maintenance for all systems. Implement, document and ensure compliance with the specific rigging inspection program.

4. May perform work utilizing climbing/rescue harness equipment 20-100 feet off the floor.

5. Safely works with entertainer flying systems, Silks and Harness equipment.

6. Maintains the artistic standards and intentions of the Producer, Director and Technical Designer for the production shows.

7. Conducts weekly inspections of all rigging systems with special attention paid to safety systems and features. Generates weekly rigging reports which includes notes from these inspections and sends them out to a specified list of positions both shipboard and shore side.

8. Makes certain that all e-mail correspondence concerning shipboard matters are sent using the ship's Lotus Notes accounts. Should also see that the Cruise Director, SPMs and the shore side support team are copied, and that the shore side technical support team is copied on all e-mails sent from the ship regarding technical needs or equipment.

9. Coordinates with Stage & Production Manager to maintain adequate inventory of equipment for repairs.

10. Participates in various show set-ups including audio, lighting, staging and scenery. This may alsoinclude groups and charter functions and some theme night activities.

11. Assists entertainment sound and lighting technical teams with repair and maintenance tasks at times, most especially when it requires hoisting or lowering equipment, or working aloft.

12. Carries out certain duties such as changing banners or other entertainment-related tasks. Some of these may be done on a rotation where other entertainment technical staff also assist.

13. Ensures that all rigging-related work is being done safely and in accordance with specific required guidelines.

14. Works with sound, lighting and lounge technicians to make certain that all equipment in every venue is installed, operated and maintained safely, and that safety cables are installed on all applicable equipment.

15. Should strive to ensure that the quality of all entertainment technical equipment is kept up to the ship’s original design standards or better.

16. Attends meetings, training activities, courses and all other work-related activities as required.

Performs related duties as required. This position description in no way states or implies that these are the only duties to be performed by the shipboard employee occupying this position. Shipboard employees will be required to perform any other job-related duties assigned by their supervisor or management.

 

QUALIFICATIONS

 

· Minimum three years Professional Theater set-up experiences or equivalent including carpentry, electrical, conventional and moving light operation, and basic lighting maintenance, basic sound engineering and knowledge of pyrotechnics preferred.

· Working knowledge of theatrical rigging, maintenance and inspections including: hemp or counterweight rigging, automated systems, winch/motorized rigging, ground rigging, high steel,and rock climbing are preferred. Ability to troubleshoot, repair and maintain automated and manual rigging systems.

· Basic programming knowledge of PC/PLC based systems. Working knowledge of Windows NT, Word, and Excel. Familiar with current PC and PLC stage technologies and rigging operations.

· Must possess adequate inventory of personal rigging/climbing gear such as harness, assorted sizes of slings, and carabiners. Personal supply of basic hand tools, static rope, or dynamic rope is to your advantage.

· Ability to speak English clearly, distinctly and cordially with co-workers and guests.

· Ability to effectively present information and respond to questions from groups of employees and guests.

 

All Employees must be physically able to hang in and work from a climbing/rescue harness between 20-100 feet off the floor for extended periods of time.

While performing the duties of this job, the employee is regularly required to stand; sit, stoop, kneel, crawl, or walk; use hands to finger, handle, or feel objects, tools, or controls; reach with hands and arms; talk or hear; and taste or smell. In the event of an emergency the employee may be required to sit, stoop, kneel or crawl.

All shipboard employees must be physically able to participate in emergency life saving procedures and drills. Full use/range of motion of arm and legs as well as full visual, verbal and hearing abilities are required to receive and give instructions in the event of an emergency requiring the lowering of a life boat. Ability to lift and/or move up to 50 pounds.

Intrebari frecvente - Rigging Specialist - Vase croaziera - personal ospitalitate

  • Royal Caribbean Cruise Lines: detine in prezent o flota de 23 de nave de croaziera , urmand sa lanseze in urmatoarea periaoda inca 2 vase cu capacitate de peste 4000 pasageri. Royal Caribbean oferă opțiuni de croazieră care fac apel la cea mai largă piață , variind de la clienti standard pana  la segmentul de clienti premium.
  • Celebrity Cruises: compania este orientata doar spre  segmentul de clienti premium , avand in prezent o flota de 10 de nave de croaziera . Vasele Celebrity Cruises sunt clasate in topul vaselor de croaziera de lux din lume. 
  • Azamara Club Cruises: compania este destinata pentru servirea segmentul de clienti lux și premium. Azamara are in flota 2 vase de croaziera.
  • Pullmantur: ofera servicii exclusiv pe piețele din America Latină și Spania și vizează segmentul de clienti standard. Pullmantur are o flota de 4 vase de croaziera.

Durata contractelor variaza intre 6-8 luni, in functie de postul obtinut, cu 2 luni pauza intre contracte. Angajarea are forma unei colaborari pe durata nedeterminata, cu vacante de 6-8 saptamani intre contracte.

Contract pe perioada nedeterminata. Contractele de munca sunt intre 6 si 8 luni, iar vacanta de 8 saptamani.In general,este vorba de doua tipuri de contracte, pentru personal cu salariu fix si pentru personal cu venit obtinut din bacsis. Compania ofera un salariu minim garantat pentru personalul care lucreaza in sistem de tips, insa venitul lunar variaza in functie de marimea statiei, itinerariu, performanta...

NU. Vasele flotelor sunt active 365 zile/an, cu exceptia perioadelor de revizii si reparatii, perioade in care membrii de echipaj sunt activi la bordul vaselor.

Vasele parcurg itinerarii pe marile si oceanele lumii, in zone cu interes turistic ridicat, destinatii exotice, sau destinatii cu insemnatate istorica si culturala.

Vasele flotelor sunt echipate cu tehnologie de navigatie de ultima generatie, avand siguranta maxima de operare.

Un loc de munca pe un vas de croaziera de lux ofera multe oportunitati, iar avantejele sunt considerabile:

  • Este de asteptat sansa unui castig financiar relevant, chiar spectaculos, valoarea castigului depinzand in mare masura de pozitia ocupata, de nivelul profesional, de capacitatea de a furniza servicii specializate.
  • Economisirea veniturilor. Cheltuielile zilnice, cum ar fi masa, cazarea, asiguarari medicale sunt acoperite de angajator. 
  • Conform legislatiei internationale a muncii,persoanele care isi desfasoara activitatea pe mare nu platesc taxe si impozite pentru veniturile obtinute.
  • sansa de a calatorii in jurul lumii fara a plati pentru aceasta. 
  • Ocuparea unui post cu reale perspective de realizare si promovare profesionala
  • Loc de munca dinamic, departe de rutina unui loc de munca pe uscat.
  • Obtinerea de tarife de calatorie reduse pentru membrii de familie care doresc sa petreaca o vacanta de neuitat.
  •  Garantia unui loc de munca stabil, mai ales in aceasta perioada dificila din punct de vedere economic si social.

Aplicantii trebuie sa intruneasca urmatoarele caracteristici:

  • Varsta minima 20 de ani
  • Nivel mediu de comunicare in limba Engleza, pentru pozitiile de intrare ( entry level)
  • Nivel avansat de comunicare in limba Engleza, pentru pozitiile ce solicita un grad mai ridicat de responsabilitati
  • Capacitate de comunicare la nivel avansat in alte limbi de circulatie internationala ( Franceza, Germana, Italiana, Spaniola, Chineza, Japoneza), pentru aplicantii interesati de obtinerea unui loc de munca in departamentele de receptie, hosting, youth, ghid turistic, etc.
  • Nivel de calificare corespunzator, experienta anterioara pentru pozitia dorita.
  • Profilul personal orientat catre domeniul hotelier;
  • Motivatie, dorinta de dezvoltare a unei cariere pe termen lung
  • Disponibilitate de relocare pe perioade intre 6 si 8 luni
  • Rezistenta la efort si program prelungit
  • Adaptabilitate
  • Cazier juridic fara antecedente penale,
  • Apt din punct de vedere medical

Pentru preselectie

  • Completarea aplicatiei online pe site-ul agentiei Job Cruise
  • Stabilirea datei de sustinere a interviului de preselectie
  • Pentru aplicantii rezidenti in Bucuresti, sau in localitati anexe, interviurile se desfasoara la sediul agentiei din Bucuresti.
  • Pentru aplicantii din tara sau strainatate, interviurile se sustin prin intermediul  video Skype, ID: office.job.cruise
  • Completarea documentatiei necesare pentru interviul final cu angajatorii

Interviul final cu angajatorul

  • Inregistrare in baza de date a angajatorului
  • Participarea la interviul final de angajare. Interviurile se pot desfasura la sediul agentiei din Bucuresti. Frecvent, interviurile se desfasoara si prin intermediul video Skype.

Imbarcare

  • Confirmarea contractului, obtinerea Scrisorii de imbarcare
  • Obtinerea vizei C1D / alte vize de tranzit necesare in functie de portul de imbarcare
  • Efectuarea analizelor medicale la unul din centrele autorizate de Angajator.
  • Efectuarea examenului psihologic
  • Obtinerea cazierului juridic
  • Completarea documentelor de imbarcare

  • Curriculum Vitae in limba Engleza

Conceperea unui Curriculum Vitae profesional este un element esential in procesul de aplicare. Pentru unii candidati, acesta este o simpla bucata de hartie, pentru altii insa, aceasta bucata de hartie este cel mai eficient instrument de promovare personala, element care poate face diferenta. Un Curriculum Vitae scris intr-o forma profesionista atrage instantaneu atentia agentului de recrutare. Intr-o competitie deschisa cu alti candidati, uneori pentru un numar restrans de joburi, tocmai acest document poate inclina balanta decizionala in favoarea Dvs. Alegerea formei si a continutului acestui document va apartine in totalitate. Recomandarea noastra este sa tineti cont de faptul ca un CV atragator trebuie sa contina informatii exacte, clare, detaliate si complete.

  • Carte de identitate
  • pasaport turistic( nu este obligatoriu pentru etapele de intervievare, insa devine obligatoriu in vederea angajarii, dupa ce candidatul a fost aprobat)
  • Scrisori de recomandare / evaluari profesionale de la locurile anterioare de munca (constituie un avantaj);
  • Copie viza C1D ,alte vize de tranzit inca valabile ( China, Australia, Canada etc )  copie Seaman’s Book si certificate IMO ( pentru detinatori)

In limba Engleza

Este criteriu principal de recrutare,  o comunicare fluenta este o garantie a intelegerii si interpretarii corecte a sarcinilor de post, a regulamentelor interne, a exprimarii intrebarilor dvs, si implicit, a adaptarii rapide in sistem.

Compania angajatoare face eforturi de a angaja cupluri pe acelasi vas de croaziera, insa nu se poate garanta imbarcarea in aceeasi zi pentru ambii parteneri. Nevoile de personal ale companiei primeaza. Se accepta candidati care pot dovedi fie ca sunt casatoriti , fie ca locuiesc la aceeasi adresa. Inregistrarea cuplurilor se face doar la bordul vasului cand ambii parteneri s-au imbarcat, cu toate acestea este foarte important sa ne mentionati inca de la prima discutie ca doriti sa aplicati in cuplu pentru a va putea programa imbarcarea pe acelasi vas.

  • ZAMBET, atitudine pozitiva, flexibila, politete,  
  • Contact vizual permanent cu agentul de recrutare,
  • Exprimarea motivatiilor care stau la baza deciziei de a obtine un loc de munca pe un vas de croaziera in cadrul companiei, prezentarea caracteristicilor personale
  • Folosirea unei terminologii corespunzatoare calificarii;
  • Simplitate, naturalete, spontaneitate

  • Completarea aplicatiei de pe site-ul agentiei Job Cruise;
  • Atasarea unui CV redacatat in limba Engleza, cu mentiuni referitoare la locurile de munca anterioare;
  • Sustinerea unui interviu de preselectie cu reprezentantii Job Cruise. 
  1. Pentru aplicantii rezidenti in Bucuresti, sau in localitati anexe, interviurile se desfasoara la sediul agentiei din Bucuresti.
  2. Pentru aplicantii din tara sau strainatate, interviurile se sustin prin intermediul telefonic ( telefon-0040.722.127.386), sau video Skype, ID: office.job.cruise


In perioada de preselectie, aplicantii au obligatia sa declare:

  • Orice conditie medicala aparte care implica supraveghere medicala.
  • Existent tatuajelor vizibile ( brat, antebrat, gambe, gat, etc)
  • Existenta inscrierilor din cazierul judiciar;

70 de ore/saptamana ( 7 zile / saptamana , 10-12 ore/ zi )

Intr-o zi de lucru exista in mod normal minim 3 pauze.

Timpul de lucru este foarte atent monitorizat la bordul unei nave de croaziera, prin metode de pontaj electronic. Se poate efectua munca suplimentara doar la cererea expresa a managementului, in acest caz intervalul lucrat suplimentar fiind compensat cu timp liber echivalent sau fiind platit.

Cabinele ofera un confort decent pentru doua persoane, sunt echipate cu instalatie de aer conditionat, TV, acces internet( contra cost), baie.

La bordul unei nave de croaziera exista diverse modalitati de recreere si facilitati oferite in mod gratuit echipajului: bar, zona de recreere, internet café, biblioteca, sala de fitness, piscina echipajului (pe unele nave).

Pentru anumiti membri ai echipajului (ofiteri de rang superior, pozitii manageriale si membri ai staff-ului), pot exista si privilegii suplimenatare (acces in anumite zone destinate pasagerilor), intre anumite ore.

 

 

Pot exista zile libere prin rotatie, chiar si de 24 de ore, insa acestea raman la latitudinea managementului, NEEFIND GARANTATE PRIN CONTRACT. In mod normal, o zi libera tipica la bordul unei nave este echivalentul a unei zile de port libere, existand totusi cateva ore de munca.

Biletul de imbarcare se achita de catre angajatii din urmatoarele departamente:
Housekeeping, restaurant, bar, bucatarie, receptie, casino.
 
Biletul de imbarcare pentru angajatii urmatoarelor departamente sunt achitate de catre angajator:
Personal pentru activitati desfasurate cu copii ( Youth Staff),
personal divertisment ( Cruise Staff),
personal activitati sportive ( Sports staff),
personal tehnic departamentul de entertainment ( sound/ light/ stage technician, rigging specialist, digital content specialist, broadcast technician)
 
Biletele de debarcare se achita de angajator la sfarsitul contractului de munca, indiferent de postul/departamentul din care face parte angajatul.

Costurile de imbarcare pot fi diferite, functie de pozitia de aplicare, sau portul de imbarcare. Se recomanda detinerea unui buget care sa acopere urmatoarele cheltuieli:

  • Obtinere pasaport turistic - aproximativ 300 lei
  • Costuri analize medicale /vaccin- aproximativ 1100 lei;
  • Taxe consulare pentru viza C1D/ viza Americana- 160 USD ( taxa se ramburseaza de catre angajator la bordul vasului, pe baza chitantei obtinute de la banca)
  • Cost achizitie bilet avion:

                 estimativ : 70- 200 euro pentru imbarcari in porturi europene 

                 estimativ: 500-700 euro pentru imbarcari in porturi non-europene.

Agentia de recrutare Job Cruise NU percepe taxe sau comisioane pentru serviciile de mediere. Serviciile de recrutare, intervievare si asistenta in vederea inceperii raporturilor de munca sunt GRATUITE

Nu intodeauna. In procesul de imbarcare, reprezentantii JOB CRUISE va ofera informatii detaliate despre acces la mijloace de transport, locatia de cazare, persoane si date de contact.

Abonati-va la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu toate oportunitatile!